Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ymmärrä miksi juon kahviloissa kallista erikoiskahvia kun normi suodatinkahvi on halvempaa, minä taas en tajua miksi joisin kahvilassa samaa jota saa kotonakin

Vierailija
14.07.2022 |

Oikeasti, jos tahdon Juhlamokkaa maidolla keitän sitä kotona ilmaiseksi. Jos taas tahdon caramel-jäälaten kermavaahdolla menen kahvilaan. Ja maksan mielelläni 5euroa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt jotakin.

Vierailija
2/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama,

kahvilassa  ne makukahvit ovat sellainen erikoisherkku. Oikeastaan enemmän  makea jälkkäri kuin kahvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein äitini (72vuotta) Expresso Houseen ja äiti halusi  tavallista mustaa kahvia kun itse otin salted caramel jäälaten.Maksoin molemmat ja äitini kysyi järkyttyneenä "sinunko kahvisi noin noin kallis oli,kultaako siinä on?" :D

Vierailija
4/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miksi osta leivos kahvilassa jos kotona saa jonkun pullan leivottua itse halvalla

Vierailija
5/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä käydä kahviloissa, kun kahvia voi juoda kotonakin? Olen melkein kuusikymppinen ja käynyt kerran elämässäni kahvilassa. Eikä tule mieleenkään koskaan kaupungilla käydessäni, että menisin kahvilaan.

Vierailija
6/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä perisuhdemurheet

Vierailija
7/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä käydä kahviloissa, kun kahvia voi juoda kotonakin? Olen melkein kuusikymppinen ja käynyt kerran elämässäni kahvilassa. Eikä tule mieleenkään koskaan kaupungilla käydessäni, että menisin kahvilaan.

No jos sinä viihdyt aina kotona, niin mikäs siinä. Osa haluaa käydä muuallakin.

Vierailija
8/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni juo baarissa käytännössä samaa olutta kuin kotonakin, mutta moninkertaisella hinnalla.

Vierailija
9/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, jos tahdon Juhlamokkaa maidolla keitän sitä kotona ilmaiseksi. Jos taas tahdon caramel-jäälaten kermavaahdolla menen kahvilaan. Ja maksan mielelläni 5euroa.

Mistä saa ilmaseksi Juhla Mokkaa?

Vierailija
10/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en ymmärrä, mitä iloa siitä saa, että istuu jossain kahvilassa ihmisten höpöttäessä ympärillä juomassa kahvia, jonka saa moninkertaisesti halvemmalla juotua kotona.

Vierailija
11/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa ilmaseksi Juhla Mokkaa?

Mä pöllin töistä :D.

Vierailija
12/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käy usein ystävättäriensä kanssa kahviloissa ja aina on sen jälkeen someen ilmestynyt kuvia caramelle frappuciineista ja  mocha latteista, Myös meillä kotona on tapana valmistaa erilaisia salted caramel frappeja kermavaahdoilla 

Vierailija
13/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en ymmärrä, mitä iloa siitä saa, että istuu jossain kahvilassa ihmisten höpöttäessä ympärillä juomassa kahvia, jonka saa moninkertaisesti halvemmalla juotua kotona.

Miksi juot kahvia lainkaan tai teet koskaan yhtään mitään, kun kellarissa saisi olla rauhassa ja ihan ilman erillistä maksua tuijottamassa seinää? Miksi kirjoitat tänne, kun senkin ajan olisit voinut käyttää vaikka seinän tuijottamiseen?

Vierailija
14/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut tuota ihmisten tapaa käydä kahviloissa, kun ovat shoppailemassa. Tai tapaavat kahviloissa kavereitaan. No, jokainen tavallaan. Minä haluan kaupungilta kotiin mahdollisimman nopeasti ja ystäviä tapaan vain kotonani tai heidän kotonaan.

Vierailija
15/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaismeininkiä:

Ei kannata käydä kahvilassa, kun kotona voi keittää itse halvemmalla.

Ei kannata syödä ravintolassa, kun kotona voi laittaa itse ruokaa halvemmalla.

Ei kannata käydä kaupassa, kun kotona voi viljellä itse perunaa halvemmalla.

Ei kannata palkata sähkömiestä/putkimiestä/remonttimiestä/ nuohoojaa, kun itse voi tehdä kaiken halvemmalla.

Vierailija
16/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut ei tuolleen vierasta muita ihmisiä. Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että ihmiset on erilaisia ja tykkäävät esimerkiksi elämän äänistä ja puheensorinasta, yhtä paljon kuin sinä yksin murjottamisesta?

Vierailija
17/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut tuota ihmisten tapaa käydä kahviloissa, kun ovat shoppailemassa. Tai tapaavat kahviloissa kavereitaan. No, jokainen tavallaan. Minä haluan kaupungilta kotiin mahdollisimman nopeasti ja ystäviä tapaan vain kotonani tai heidän kotonaan.

Olet maalta kotoisin? Maalaiset eivät kestä olla julkisilla paikoilla, mutta ovat aina tunkemassa ilmoittamatta toisten kotiin ja pakkasessa on pakko olla "nisua" vierasvarana.

Vierailija
18/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa heti siitä siasta!

Vierailija
19/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä sille syy. Ei ole vaikea ymmärrettävä asia.

Vierailija
20/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona ei saa jutella rauhassa vaan joku on koko ajan kysymässä jotain tai tulee joku muu keskeytys. Kahvilassa saa keskittyä juttelemiseen eikä tarvitse hästätä yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi