Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvun koulutustaso

Vierailija
14.07.2022 |

Mietin omaa sukuani. Onko yleistä että kokosuku on hyvin matalasti koulutettu? Itse olen amk- tutkinnon suorittanut. Vanhempani ja kaikki heidän sisaruksensa käyneet vain kansakoulun. Työelämässä ovat olleet koko ikänsä. Serkkuja lähes 20, heistä ei yhtäkään ylioppilasta. Ammattikoulun käyneitä ja tekevät erilaisia hanttihommia, suurin osa ei omalla alallaan. Onko näitä matalakoulutettuja suluja paljonkin vai olenko ainoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nythän voit tuntea vomistuneen tunteen  voit tuntea itsesi suvun "viisaamaksi" mitenkähän ne suvun muut ovatkaan pärjäilleet ja sellaiset omaisuudet luoneet. alotuksesta saa käsityksen että olet elo liimautuja ja muutenkin pöljä

Vierailija
2/2 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molempien puolien suvuissa isovanhemmat olivat maanviljelijöitä. Kansakoulut miehillä ja emäntä- tai karjakkokoulu naisilla. Heidän lapsensa, eli mun vanhemmat sisaruksineen kävivät koulunsa 70-80 luvuilla. Osa kävi lukion ja yliopiston, osa peruskoulun jälkeen jonkin ammattikoulu- tai opistotason koulutuksen. Minä ja noin puolet serkuista ollaan opiskeltu yliopistotutkinnot, muutamalla on kai joku amk-tutkinto ja kaksi serkkua on mun tietääkseni jättänyt koulut kesken. Kaikki käyvät töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän