Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voisin löytää miehen tai naisen parisuhteeseen kanssani?

Vierailija
13.07.2022 |

Monivuotinen selibaatti alkaa jo kyllästyttää. Haluaisin saada rakastaa toista ihmistä vuosien tauon jälkeen. <3 Voisinko esim. mennä jonnekin ihan livenä? Onko esim. pk-seudulla joku paikka, jossa voisi löytää kumppanin näin kesäaikaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkelänkadun Alepan edessä on juuri nyt vapaa ihminen vailla parisuhdetta. Käy poimimassa sieltä.

Vierailija
2/4 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkelänkadun Alepan edessä on juuri nyt vapaa ihminen vailla parisuhdetta. Käy poimimassa sieltä.

Mkstä tiedät? En ehtisi ajoissa kuitenkaan. Olen niin kaukana.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä-parikymppisenä vain kävelin yksikseni kaupungilla tuntikausiakin, Suomessa tai Suomen ulkopuolella. Menin yksin johonkin puistoon lueskelemaan kirjaa. Siten käytin useamman kesälomani. Joskus jotkut tulivat juttelemaan, useimmiten kukaan ei tullut. Olin vieläpä nuorikin ja siltikään ainakaan se tapa yrittää tutustua ei toiminut.

Olen ihan varma, että jos vain menen jonnekin kävelemään yksikseni, en kuitenkaan löydä ketään. Siksi on helpompaa vain angstata kotonaan.

Ap

Vierailija
4/4 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä-parikymppisenä vain kävelin yksikseni kaupungilla tuntikausiakin, Suomessa tai Suomen ulkopuolella. Menin yksin johonkin puistoon lueskelemaan kirjaa. Siten käytin useamman kesälomani. Joskus jotkut tulivat juttelemaan, useimmiten kukaan ei tullut. Olin vieläpä nuorikin ja siltikään ainakaan se tapa yrittää tutustua ei toiminut.

Olen ihan varma, että jos vain menen jonnekin kävelemään yksikseni, en kuitenkaan löydä ketään. Siksi on helpompaa vain angstata kotonaan.

Ap

Niin, turhahan sitä on itse muuta aloitetta tehdä kuin vain saattaa itsensä näytille. 🙄