Mistä asiasta sinulla on enemmän tietoa kuin keskivertoihmisellä?
Mikä on se asia, johon olet syventynyt enemmän kuin ihmiset keskimäärin?
Kommentit (27)
Tätä on kysytty joskus aikaisemminkin. Lähes kaikki mitä tiedän jostakin on enemmän kuin keskivertoihmisen tieto kyseisestä asiasta. Tällä pallolla on paljon vähä-älyistä sakkia.
Nettideittailun/pariutumisen haasteista tavismiehenä.
Multa löytyy jo tällä hetkellä instagram tili täynnä pakkiviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Jyrsijät.
Kabybaratkin? Ne on ihan mielettömän kiehtovia otuksia!
USA:n sisällissota, ja erityisesti siinä käytetyt aseet. Harvoin pääsen juttelemaan kenenkään sellaisen kanssa, jolla olisi minulle jotakin opetettavaa. Sivuhuomautuksena, tämä on major turn-off monelle miehelle jostakin syystä.
N31
Keskiaika. Se on harrastukseni, mitään tutkintoa historiasta minulla ei ole.
Jokainen meistä tietää omasta alastaan enemmän kuin keskivertokansalainen. Sikäli hölmö kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on kysytty joskus aikaisemminkin. Lähes kaikki mitä tiedän jostakin on enemmän kuin keskivertoihmisen tieto kyseisestä asiasta. Tällä pallolla on paljon vähä-älyistä sakkia.
Amen.
Yksinäisyydestä, jätetyksi tulemisesta
Netistä ylipäätänsä ja koodauksesta.
Kaikenlaiset jutut pelihuijauksista hakkerointiin oli myös mun juttu kunnes jäin kiinni ja lopetin.
Vierailija kirjoitti:
Netistä ylipäätänsä ja koodauksesta.
Kaikenlaiset jutut pelihuijauksista hakkerointiin oli myös mun juttu kunnes jäin kiinni ja lopetin.
käytitkö wall hackei ja autoaimeja? Joskus testailin huvikseni, mutta en ymmärrä miks jotkut pelaisivat niitä apuna käyttäen
Tietotekniikassa monestakin asiasta, erityisesti pankki-integroinnista.
Jyrsijät.