Tyhmyydestä sakotetaan, miten totutan pojan siihen, että nukahtaa muutenkin kun tissille?
Kommentit (8)
ei haissut maidolle niin lapset eivät häneltä sitä odottaneetkaan
Meillä lapsi nukahti rinnalle vielä 1v8kk ikään asti jolloin lopetin imetyksen. Kyllä sen kesti, vaikka helpommallakin olisi päässyt jos olisin ollut tiukempi asian suhteen.
miehen pitäisi saada poika unille. Mies on todellisessa pulassa.
Tänään yritin, mutta 5 minuuttia kuuntelin huutoa, kävin antamassa sinä aikana tuttia, silittelin. (olin siis antanut ilta tisua, mutta kun vauva meinas nukahtaa siirsin omaan sänkyyn). Hysteerinen itku.
No lopputulos oli se, että poika sai mitä halusi -ap-
meillä mies kyllä onnistui aina paremmin lasten nukuttamisessa muilla keinoin ei haissut maidolle niin lapset eivät häneltä sitä odottaneetkaan
ja sitten nukahtaa itse /silittelemällä /hieromalla.
Meillä on uni tullut usein vain lapsen jalkoja hieromalla. Tosin lasta on hierottu vauvasta asti ja osaa jo pyytää hierontaa molemmilta vanhemmilta vaikkei vielä puhukaan. Yksi keino on pienen valvottaminen kunnes nukahtaa itse.
E. Pantley; Pehmeä matka höyhensaarille. Siinä on selostettu eri ikäisille vauvoille pehmeitä nukuttamiskeinoja. Nopeita tuloksia hän ei lupaa.
Meillä poika nukahti rinnalle 5kk saakka. Sen jälkeen rupesin ottamaan tissin suusta hieman ennen kuin vauva nukahti. Parissa viikossa pystyin siistämään hereillä olevan vauvan sänkyyn nukkumaan.
Mä nukutin kuopustani tissille 3,5-vuotiaaksi kunnes vierotin. Sitten alkoi nukahtamaan muutenkin.
Eipä siinä auta kuin alkaa tekemään nukutus eri tavalla ja kuunnella huutoa muutama ilta. Mieluiten suoraan omaan sänkyyn. Saattaa protestoida todella ankarasti, mutta eipä se muuten onnistu...