Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen itseni pelkäksi vikalistaksi. Kaikki pielessä.

Vierailija
12.07.2022 |

Fyysisesti niinkuin henkisestikin. Olen siis nuori mies joka on kaikin puolin ruma ja heikko ominaisuuksiltaan.

Kasvot/pää) Hiukset lähtee, mutta kasvot ja pää kaljulle ovat heikot. Parta ja viikset kasvaa huonosti. Pieni leuka, silmät syvällä kuopissaan ja tummat silmänaluset(eivät lähde nukkumalla tai millään muullakaan)

(Kroppa yleisesti) Mieheksi olen todella lyhyt
(172cm), kädet ja jalat pienet, muna vähän alle keskiarvon(eli pieni), hikoilen hirveästi ja haisen pahalle(laihdutus ei auttanut). En tykkää äänestäni ollenkaa.

(Päänsisäiset) Asioita vaikea ymmärtää ja olen tyhmä. Huumorintaju on pissa ja kakkajuttuja. Yleisesti olen aika tylsä muutenkin.

Mahdoton olla itsevarma ja hyväksyä itsensä jos kaikki on pielessä. Mahtaa olla pettymys naispuolisillekin kun huomaavat miten voin olla näin epäonnistunut :/

Kohtalotovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana naishenkilönä voin antaa sinulle seuraavat vinkit: älä pidä partaa tai viiksiä jos ne kasvaa huonosti, ovat vaan epäsiistit. Jos alkava kalju häiritsee niin sinullekin löytyy sopiva päähine käytettäväksi. Voitat paljon sillä kun käyt suihkussa ja katsot että vaatteesi ovat puhtaat ja sopivankokoiset. Lääkäri auttaa hikoilupulmassa. Jos jaksat jonkun verran pitää kunnostasi ja ruokailuistasi huolta niin en näkisi sinussa mitään ongelmaa. Leuka-asia jos on oikeasti omasta mielestä paha niin kirurgin pakeille. Mutta yleensä ihmiset on itsestään kiinnostuneita eikä kiinnitä toisiin niin paljon huomiota. Hyvä käytös ja ystävällinen hymykin korjaa paljon. Ja vähän täytyy miettiä mitä suustaan päästää. :D

Vierailija
2/5 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten mielestä oon pelkkä vikalista ja haukkuvat eivätkä edes tunne tai koskaan keskustelleet ja sitten vielä ihmettelevät kun itse toivoo joitakin asioita paremmaksi mitkä ei kaikki niitä joista toiset eivät pidä kun itsellä ei ongelmaa vaan toisten ongelmat. Kummallista porukkaa. Sartre oli täysin oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee myös sitten hyvien ominaisuuksien lista, jotain löytyy. Vikoja on kaikilla, listana. Suomessa on paljon samanpituisia kuin sinä. Ehkä tulee kausi jolloin keskittyy muuhun välillä.

Vierailija
4/5 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myös helposti tehdä itsestäni vastaavan vikalistan. Ainakin yksi asia on selvää: et ole liian täynnä itseäsi. Se vasta onkin vastenmielinen piirre ihmisessä. Mielesi paisuttelee noita huonoja puolia. Kaikkien hiki haisee, hommaa apteekista kunnon dödö ja puhtaat vaatteet. Eikä tartte tosiaankaan olla mikä kaksimetrinen laatikkoleuka. Usko mua!

Vierailija
5/5 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tollaisia kommentteja olet saanut? Netistä? Älä välitä vaan siirrä itsesi pois myrkyllisten ihmisten vaikutuspiiristä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi