Mistä voisi johtua huippaava, väsynyt olo aina silloin tällöin? Hankala selittää, mutta sellainen
hassu tunne päässä. Pää ei ole kipeä, niskat on tosi kipeät ja niitä yritän vetristellä.
Välillä on myös sellainen oikein etova olo ja välillä tuntuu että oksennus tulee.
Voiko tuo kaikki johtua kireistä niskoista?
Lauantaina kävin päivystyksessä kun olo oli huono ja siellä veikattiin flunssaa kun oli kuumetta. No nyt ei enää ole kuumetta ja hassu olo jatkuu.
Verenpaine on ihan ok; arvot jotain 120/55-65.
Lauantaina huonon olon kourissa noi paineet oli korkealla; jotain 150/85.
Kommentit (5)
Miehellä on ns. jännitysniska ja sillä oli samanlaisia oireita kuin minulla on nyt. Sanoinkin päivystyksessä lauantaina että mun niskat on tosi jumissa, mutta ei siihen sanottu mitään joten ajattelin ettei se sitten varmaan siitä johdu tuo hassu tunne. Ei tälle oikein mitään järkevääkään selitystä löydy. Päivystyksessä otettiin jopa sydänfilmi mutta ei siinä mitään poikkeavaa ollut.
Eli vaikuttaisko lapsen kantelu, huono tyyny ja huono uniasento siihen että niskat on niin jumissa että tulee huono olo?
Auttaisikohan tähän liikunta?
- ap
Hyvin paljon muistuttaa alkuraskautta tämä olotila - huippaa, heikottaa, oksettaa/kuvottaa, päätäkin särkee usein ja mulla on myös munasarjat äärettömän kipeet (mutta tuskin liitty noihin muihin juttuihin).
Maanantaina on onneksi (kauan odotettu) lääkäri - jos sais jotain selvyyttä, alkaa jo niin ärsyttää, kun vaikuttaa arjessa jaksamiseen jo niin vahvasti :(
Niin ja minäkin jo miehelle puhuin, että jos sittenkin olisin raskautunut edellisessä kierrossa (menkoista huolimatta) - mutta joo, helppohan se on siihen uskoa, kun vauvaa toivotaan..
Ja välillä pelottaa että mikä mulla on.
Ulkoilu kyllä auttaa. Ja mulla tosiaan on niskat niin jumissa että ihan rutisee kun painelee ja hierominen sattuu ihan älynä.
- ap
ja jäsenkorjaaja sai niskat kuntoon, huimaus loppui samalla ja tuli jotenkin terävämpi olo, siis ajatuskin tuntui kulkevan paremmin.
Nyt on silloin tällöin päiviä, jolloin on sama olo, mutta olen raskaana (loppusuoralla jo) ja verenpaine ja verensokeri on tosi alhaalla, joten syytän kyllä niitä (niskoissa ei tunnu mitään).
Oon miettiny, että voisko johtuu alhasesta verenpaineesta tai alhasesta hemoglobiinista... Vai niistä niskoista? tai vähäsestä unesta? Tein jopa raskaustestin kun oli niin hirvee olo... liipasi meinaan aika läheltä sitä oloo, mikä on raskauden alussa... En ollut..kuinka voisinkaan, kun on kierukka:)