Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä MAINOS ärsyttää eniten? kuvaile miksi?

Vierailija
19.10.2006 |

mua ärsyttää se mainos, että kiitä lääkäriäsi. LÄÄKÄRIÄSI? miks mun pitäis kiittää lääkäreitä?

sit mua ärsyttää se sotkan mainos, jossa ne samba-tytöt huutavat jotain että arriva!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mallin näköinen ihmettelee, ettei ikinä olis uskonu, et kelpais tällaseen

Vierailija
2/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen suurta myötähäpeää sen " naks-naks-miehen" puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku, kun on huono mainos. Argh!

Vierailija
4/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rentoutua ja katsella televisiota ja sitten taas laitetaan mainoksen voimin pyykit mieleen. Saa niitä ihan tarpeeksi muutenkin katsella.

Vierailija
5/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko selittää miksi??? Maailmankaikkeuden ärrrrsyttävimmät mainokset!! En ikinä ala Pohjolan asiakkaaksi niiden surkeiden mainosten takia!

Vierailija
6/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuttu :) on kyllä oikeasti ihan tavis. Mutta tosiaankin ihan malliksi kelpaava kyllä. Ihana ihminen

Vierailija
7/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin tökerösti tehty, kun kamera liikkuu ja heiluu ihan omituisissa kohdissa ja zoomataan aivan epäolennasia juttuja. Onkohan se Sensodynen mainos.

Noh, joka tapauksessa ärysttävä mainos.

Samoin se Danonen activa jugurtin mainos missä se äiti ja tytär hierovat mahojaan. Niin huonosti näytelty että ei mitään rajaa.

Vierailija
8/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon se uus hanska mainos, missä ne menee siellä taustalla...En tiiä miks, mutta herrrmo menee...

Vierailija
9/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten myös se hiusväri mainos " Hei hei äiti!" hyi yök!!!

Vierailija
10/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Samoin se Danonen activa jugurtin mainos missä se äiti ja tytär hierovat mahojaan. Niin huonosti näytelty että ei mitään rajaa."

täysin samaa mieltä.

ja entäs se garnierin hiusvärimainos, jossa on Satu ei voi vähempää kiinnostaa Ruotsalainen.

hei äiti. hyvää äiti. olen aivan helvetin hyvän näköinen kiharoineni, äiti. äiti-ei kuivata hiuksia. heihei äiti. äiti.

Vierailija
11/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöräilee kintuillaan.

Vierailija
12/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Samoin se Danonen activa jugurtin mainos missä se äiti ja tytär hierovat mahojaan. Niin huonosti näytelty että ei mitään rajaa."

täysin samaa mieltä.

ja entäs se garnierin hiusvärimainos, jossa on Satu ei voi vähempää kiinnostaa Ruotsalainen.

hei äiti. hyvää äiti. olen aivan helvetin hyvän näköinen kiharoineni, äiti. äiti-ei kuivata hiuksia. heihei äiti. äiti.

... sitten vielä ne Mobilat mainokset!

Vierailija
13/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä amerikkalaisen näköiset ihmiset pitelee niitä " haavekehyksiään" . voi jumalan pyssy

Vierailija
14/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Activea enkä muitakaan Danonen tuotteita tuon mainoksen vuoksi!!!

Ymmärrän että mainoksen pitää jäädä mieleen, vaikka sitten ärsyttävyytensä vuoksi, MUTTA tuossa menee jo jokin raja rikki... Maailman typerin mainos...

En myöskään pitä siitä " äiti saanks mä" mainoksesta, Danonen taitaa olla sekin...

Ja tuo Satu Ruotsalaisen mainos on myös kamala, olisi vielä ok, jos ei tosiaan hokisi sitä " äitiä" joka väliin...

Vaippa mainokset ovat myös kamalia, sillä en ole (tai en ainakaan muista) nähneeni mainosta, joka ei ärsyttäisi.

Samoin Sotkan mainokset, jotka siis tulivat niiden isä ja poika mainosten jälkeen. Hehkuttivat miten koko mainoskonsepti muuttuu, mutta ensimmäiset mainokset jatkoivat typerää muka hauskaa linjaa, mutta vieläkin isä ja poika mainoksia HUONOMPINA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi