mikä MAINOS ärsyttää eniten? kuvaile miksi?
mua ärsyttää se mainos, että kiitä lääkäriäsi. LÄÄKÄRIÄSI? miks mun pitäis kiittää lääkäreitä?
sit mua ärsyttää se sotkan mainos, jossa ne samba-tytöt huutavat jotain että arriva!
Kommentit (14)
Tunnen suurta myötähäpeää sen " naks-naks-miehen" puolesta.
Voi surku, kun on huono mainos. Argh!
Haluaisin rentoutua ja katsella televisiota ja sitten taas laitetaan mainoksen voimin pyykit mieleen. Saa niitä ihan tarpeeksi muutenkin katsella.
Tarviiko selittää miksi??? Maailmankaikkeuden ärrrrsyttävimmät mainokset!! En ikinä ala Pohjolan asiakkaaksi niiden surkeiden mainosten takia!
on tuttu :) on kyllä oikeasti ihan tavis. Mutta tosiaankin ihan malliksi kelpaava kyllä. Ihana ihminen
Siis niin tökerösti tehty, kun kamera liikkuu ja heiluu ihan omituisissa kohdissa ja zoomataan aivan epäolennasia juttuja. Onkohan se Sensodynen mainos.
Noh, joka tapauksessa ärysttävä mainos.
Samoin se Danonen activa jugurtin mainos missä se äiti ja tytär hierovat mahojaan. Niin huonosti näytelty että ei mitään rajaa.
paljon se uus hanska mainos, missä ne menee siellä taustalla...En tiiä miks, mutta herrrmo menee...
sitten myös se hiusväri mainos " Hei hei äiti!" hyi yök!!!
" Samoin se Danonen activa jugurtin mainos missä se äiti ja tytär hierovat mahojaan. Niin huonosti näytelty että ei mitään rajaa."
täysin samaa mieltä.
ja entäs se garnierin hiusvärimainos, jossa on Satu ei voi vähempää kiinnostaa Ruotsalainen.
hei äiti. hyvää äiti. olen aivan helvetin hyvän näköinen kiharoineni, äiti. äiti-ei kuivata hiuksia. heihei äiti. äiti.
" Samoin se Danonen activa jugurtin mainos missä se äiti ja tytär hierovat mahojaan. Niin huonosti näytelty että ei mitään rajaa."
täysin samaa mieltä.
ja entäs se garnierin hiusvärimainos, jossa on Satu ei voi vähempää kiinnostaa Ruotsalainen.
hei äiti. hyvää äiti. olen aivan helvetin hyvän näköinen kiharoineni, äiti. äiti-ei kuivata hiuksia. heihei äiti. äiti.
... sitten vielä ne Mobilat mainokset!
missä amerikkalaisen näköiset ihmiset pitelee niitä " haavekehyksiään" . voi jumalan pyssy
Activea enkä muitakaan Danonen tuotteita tuon mainoksen vuoksi!!!
Ymmärrän että mainoksen pitää jäädä mieleen, vaikka sitten ärsyttävyytensä vuoksi, MUTTA tuossa menee jo jokin raja rikki... Maailman typerin mainos...
En myöskään pitä siitä " äiti saanks mä" mainoksesta, Danonen taitaa olla sekin...
Ja tuo Satu Ruotsalaisen mainos on myös kamala, olisi vielä ok, jos ei tosiaan hokisi sitä " äitiä" joka väliin...
Vaippa mainokset ovat myös kamalia, sillä en ole (tai en ainakaan muista) nähneeni mainosta, joka ei ärsyttäisi.
Samoin Sotkan mainokset, jotka siis tulivat niiden isä ja poika mainosten jälkeen. Hehkuttivat miten koko mainoskonsepti muuttuu, mutta ensimmäiset mainokset jatkoivat typerää muka hauskaa linjaa, mutta vieläkin isä ja poika mainoksia HUONOMPINA!!!
ja mallin näköinen ihmettelee, ettei ikinä olis uskonu, et kelpais tällaseen