Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähettäisitkö naisena naispuoliselle ystävällesi viestin "sä saat sitten multa seksikkään kuvan"?

Vierailija
12.07.2022 |

Olen tositosi läheinen yhden naisen kanssa, johon tutustuin reilu vuosi sitten. Meillä oli heti selvää fyysistä jännitettä, hän kosketti ja katseli minua usein. Muiden kanssa hän ei ollut samanlainen. En kuitenkaan ole varma, onko hän hetero vai ei ja onko hän kaverillinen vai ei.

Hän flirttaili paljon kanssani ja meni hämilleen aina, kun tulin huoneeseen. Hän myös kehui usein ulkonäköäni. No okei, tätä voi tehdä kaverillekin, eli en tästä osaa vielä vetää varmoja johtopäätöksiä.

Emme ole tavanneet melkein vuoteen sillä asumme eri maissa. Viestittelemme joka ikinen päivä. Näemme taas syksyllä, kun menen hänen luokseen pariksi viikoksi.

Hän laittaa itsestään minulle tosi paljon selfieitä ja kun vastaan hänelle joskus selfieillä, hän kehuu usein ulkonäköäni.

Vähän aikaa sitten huomasin, että hän on alkanut lähetellä minulle aika paljastavia kuvia, esim. jos hän on uimarannalla, hän laittaa selfien jossa näkyy hänen koko kroppansa. Tai esim. kerran hän näytti jotain solisluun kohdalla olevaa jälkeä ihossaan ja laittoi sen varjolla kuvan, jossa hän oli laskenut rintsikoiden olkaimet alas.

Sitten hän halusi ostaa bikinit ja kysyi minulta mielipidettä, mitkä minun mielestäni sopisivat hänelle. Kun hän sai bikinit, hän lähetti kuvia itsestään ne päällä.

Okei. Tämäkään ei tuonut mulle vielä 100% varmuutta. Ehkä hän tykkää laittaa kuvia itsestään kavereilleen.

Mutta sitten hän ohimennen kirjoitti, että "hei btw ostin myös bikinitopin ja se tulee ylihuomenna.. eli sä saat seksikkään kuvan #sorrynotsorry."

Nyt tämä ei enää vaikuta minusta kaverilliselta - hänhän rautalangasta nyt väänsi, että haluaa lähettää minulle *seksikkäitä kuvia*. Itse en ikinä viestittelisi kaverimielessä noin. Mutta onko näin? Olenko vain itse jäyhä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rakastunut sinuun.

Vierailija
2/19 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaverillista sä tuossa näet? 

Hänhän juuri nimenomaan vääntää rautalangasta, että MINÄ FLIRTTAILEN KANSSASI. OLEN SINUSTA KIINNOSTUNUT. 

Mitä todisteita vielä tarvitset? Nakukuvia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja kerran olimme molemmat tulleet kävelyltä ja laitoimme selfien toisillemme sohvalta, ja hän totesi että "se oli nopea mutta hyvä!" hän lisäsi perään: "haha, ihan kuin me oltais harrastettu seksiä". 

Joo se oli läppä, mutta tuo mielleyhtymä kertoo aika varmasti, että ei ole varmaan eka kerta, kun ajatus on hänellä mielessä. 

ap 

Vierailija
4/19 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja kerran olimme molemmat tulleet kävelyltä ja laitoimme selfien toisillemme sohvalta, ja hän totesi että "se oli nopea mutta hyvä!" hän lisäsi perään: "haha, ihan kuin me oltais harrastettu seksiä". 

Joo se oli läppä, mutta tuo mielleyhtymä kertoo aika varmasti, että ei ole varmaan eka kerta, kun ajatus on hänellä mielessä. 

ap 

Kepeä vitsailu on tapa ottaa puheeksi ajatuksia ja haaveita, joita ei muuten uskalla. 

Vierailija
5/19 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet samasta asiasta tehnyt aloituksia täällä jo kauan? Etkö saa vietyä asiaa millään eteenpäin? Voihan se kyllä olla vain flirttiä, ja kun tosipaikka tulee eteen, niin saattaa perääntyä, kuka tietää.

Vierailija
6/19 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että asia etenee ennen kuin me tavataan. 

Mä olen vastannut hänen flirttiinsä, eikä hän ole siitä mitenkään ainakaan lähtenyt peruuttamaan. Mutta se vasta näyttää, mikä fiilis on olla samassa tilassa ihan fyysisesti. 

Ap

Vierailija
7/19 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, vaikuttaa että hän olisi kiinnostunut sinusta. Itse olen kyllä käyttäytynyt miehiä kohtaan vähän samantyylisesti, huumorilla, ja minun tapauksessani se tarkoittaa vaan sitä että flirttailen, mutta en tarkoita sen enempää. Joskus flirttini on ollut liian rohkeaa ja mies on luullut sen tarkoittavan enemmän.

Vierailija
8/19 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut, ei sitä paljon selkeämmäksi voi tehdä.

Vierailija
9/19 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluu panna sua

Vierailija
10/19 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota öö, en lähettäisi "vain" kaverille viestiä mistään "seksikkäistä kuvista". Mieti vähän miltä susta tuntuisi, jos saisit sellaisen joltain parhaalta kaverilta. Varmaan tuntisit myötähäpeää.

Vierailija
11/19 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta vaikuttaisi siltä, että hän on tosi, tosi ihastunut sinuun.

Vierailija
12/19 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui sanoa tärkeä seikka. Hän tietää, että olen bi. 

Kerran vähän "testiksi" heitin tämän hänelle ja sanoin että niin, sinähän kerran sanoit olevasi hetero eikös, niin hän totesi että "ei en mä tiedä olenko". Ja sen jälkeen hän alkoi tosi paljon pohdiskella ei-heterosuhteita ja asia oli hänen mielessään selvästi jatkuvasti. 

Ap

Vierailija
13/19 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen bi ja huonoitsetuntoinen heterokaverini pommitti minua seksikkäillä kuvilla.

Vierailija
14/19 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä voisin lähettää ihan kaverimielessä tuollaisen viestin ja bikinikuvia. Mutta mä en olekaan sellainen joka ylianalysoi kaikkea. Mikset vaan kysy suoraan? Sillähän se selviää.

Vierailija
15/19 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen bi ja huonoitsetuntoinen heterokaverini pommitti minua seksikkäillä kuvilla.

Kukaan ei ole täydellinen, ei tämä nainenkaan. Mutta yhdestä asiasta menen takuuseen: hän on ollut alusta asti tosi varovainen ja aistin 100% varmuudella, että hän ei halua menettää minua eikä ikimaailmassa leikkisi tunteillani. 

Ap

Vierailija
16/19 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vähän "testiksi" heitin tämän hänelle ja sanoin että niin, sinähän kerran sanoit olevasi hetero eikös, niin hän totesi että "ei en mä tiedä olenko". Ja sen jälkeen hän alkoi tosi paljon pohdiskella ei-heterosuhteita ja asia oli hänen mielessään selvästi jatkuvasti. 

Ap

Oletko kiinnostunut hänestä? En tajua, miksi veivaat tätä asiaa näin paljon.

Itse olisin jo tehnyt aloitteen, jos kiinnostaisi, tai etääntynyt, jos ei kiinnostaisi. Tuollainen kiehnääminen on aika ahdistavaa, jos itse ei syty kiehnääjästä.

T. Lesbo

Vierailija
17/19 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko kiinnostunut hänestä? En tajua, miksi veivaat tätä asiaa näin paljon.

Itse olisin jo tehnyt aloitteen, jos kiinnostaisi, tai etääntynyt, jos ei kiinnostaisi. Tuollainen kiehnääminen on aika ahdistavaa, jos itse ei syty kiehnääjästä.

T. Lesbo

Olen syvästi rakastunut häneen. 

Kun lähdimme kotimaihimme, viimeiset sanat jotka hän sanoi olivat "rakastan sua". 

Meillä on äärettömän syvä tunneyhteys. 

ap 

Vierailija
18/19 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rakastaa sinua, sinä häntä... teillä on tosi intiimi yhteys tunnetasolla ja ilmeisesti fyysiselläkin...

mikä tässä oikein vielä kiikastaa?

Vierailija
19/19 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS tää sama aloitus, tsiisus että jotkut on sekasin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä