Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteistövälittäjän ammatti? Kokemuksia?

Vierailija
12.07.2022 |

Jonkinlainen keski-iän eksistentialistinen kriisi täällä päällä, joten olen tässä kesäloman aikana alkanut miettiä vakavissani alan vaihtoa. Olen nyt ollut 20 vuotta töissä markkinointialalla, ja huomaan että työni on alkanut oksettaa mua; koen että se mitä teen, on jopa mun arvojeni vastaista. Ulkokultainen some, datan analysointi, hienostelu, vaikuttajien nuoleskelu jne.

Muutama tuttu on maininnut et olisin hyvä kiinteistönvälittäjä. Tätä olen nyt pyöritellyt mielessäni. Asiakasalvelusta on roppakaupalla kokemusta, myynnistä, sisustusjutuista ja remontoinnistakin. En tunne yhtäkään kiinteistönvälittäjää, en tiedä ammatista mitään muuta kuin mitä olen lehdistä lukenut; töitä on paljon, illat pitkiä, palkkaus huonoa jne. Olen kahden lapsen yksinhuoltaja, tosin lapset on jo suht isoja eli pärjäävät iltoja kotona (teinit), mutta perustoimeentulo kyllä pitäisi olla, ihan pelkän provikan päälle en tiedä uskaltaisinko "tipahtaa".

Oletko sinä kiinteistönvälittäjä, tai oletko ollut? kokemuksia puolesta ja "vastaan"?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemuksia enkä lukenut viestiä, liian pitkä. 

Vierailija
2/3 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa hommaa, pitää olla töissä 24/7, asiakkaiden nuoleskelua sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä välittäjä vaihe pois siirry suoraan veron kierto ravintola pisnekseen niin ne kaikki huijari ex välittäjät tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi