Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotteko ihmisiä syvälle silmiin?

Vierailija
12.07.2022 |

Minä tosi harvoin, ja silloinkin ihan vain välähdyksenomaisesti. Minusta se on liian henkilökohtaista.

Olen joskus huomannut, että ihmiset menevät siitäkin jo hämilleen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poraudutaan katseella syvälle silmiin? Näen vain sen silmämunan pinnan.

Vierailija
2/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä epärehelliset ihmiset välttelee katse kontaktia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten lempiharrastus on toljottaa suu auki joka ikistä vastaantulijaa ja näyttää itse vähä-älyiseltä.

Vierailija
4/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni katso pitkään, tuntuu todella inhottavalta ja vähän kuin olisin haastamassa toista taisteluun.

Ymmärrän kyllä että sosiaalisessa koodistossa tämä olisi suotavaa, joten olen opetellut katsomaan ihmisiä esim. kulmakarvaan. Se ei tunnu niin inhalta.

Vierailija
5/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tollotan aina ihmisiä silmiin, enkä tiedä miksi, kun olen tehnyt sitä lapsesta asti.

Se tulkitaan yleensä ihastumiseksi, tai yritykseksi hallita, joten olen yrittänyt opetella lyhentämään tuijotussessioitani.

Vierailija
6/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson henkilöä aina silmiin kenelle puhun, mutta pyrin välttämään liian "intiimiä" tuijotusta ettei tule vääriä käsityksiä.

Vierailija
7/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson. Mutta varsinkin sellaisia miehiä joista pidän romanttisessa mielessä katson intensiivisesti syvälle silmiin. On ihanaa katsoa syvälle silmiin!

Vierailija
8/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yksi tuttu otti tästä kamalat kilarit ja mukaansa se kertoo siitä, etten pidä hänestä. En kyllä niiden kilarien jälkeen pidäkään mutta jumalauta kaikki maailmassa ei pyöri hänen ympärillään. Olen kotoisin sellaisesta osasta Suomea, jossa silmiin katsominen herkästi johti turpasaunaan.

Vierailija
9/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä epärehelliset ihmiset välttelee katse kontaktia.

Myös traumatisoituneet välttelevät katsekontaktia, mutta kiva, että pääset tuomitsemaan kaikki.

Vierailija
10/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson. Se on se pitkä katse, melkein häpeilemättömän pitkä, joka kuitenkin kääntyy pois juuri ennen kuin muuttuisi tuijotukseksi. Siinä hetkessä olet vain sinä, vain ja ainoastaan. Ei sanoja, pieni hymy kuitenkin. Joskus mulle on sanottu että riisun naisen silmilläni, mitä sillä sitten tarkoitetaankin. Kohteliaisuutena olen ottanut.

Vierailija
11/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson. Se on se pitkä katse, melkein häpeilemättömän pitkä, joka kuitenkin kääntyy pois juuri ennen kuin muuttuisi tuijotukseksi. Siinä hetkessä olet vain sinä, vain ja ainoastaan. Ei sanoja, pieni hymy kuitenkin. Joskus mulle on sanottu että riisun naisen silmilläni, mitä sillä sitten tarkoitetaankin. Kohteliaisuutena olen ottanut.

Saat tulla mua tuijottaan🥰

Vierailija
12/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pyrin välttelemään katsekontaktia varsinkin miesten kanssa. Jäänyt traumat siitä, jos olen erehtynyt pikaisesti luomaan katseen mieheen, ja tyyppi on kokenut sen merkiksi kiinnostuksesta ja saman tien tullut iskemään.

Vierailija
13/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso pitkään muita kuin niitä miehiä, joista olen kiinnostunut. Yleensä paljastuvat varatuiksi ja alkavat höpistä jotain akoistaan sitten :D, ihan vain sellaisen pitkän katseen jälkeen.

Vierailija
14/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesta riippuen, yleensä katson, jos keskustelen, ja pelkään katsovani liian kauan, että en kiusallisesti tuijottaisi.

Vierailija
15/15 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso pitkään muita kuin niitä miehiä, joista olen kiinnostunut. Yleensä paljastuvat varatuiksi ja alkavat höpistä jotain akoistaan sitten :D, ihan vain sellaisen pitkän katseen jälkeen.

Moni uusi työkaveri on kertonut vaimostaan heti kättelyn jälkeen. Vain koska minulle on tapana katsella silmiin.

Jos nainen hymyilee ja katsoo silmiin esitellessä, niin sehän automaattisesti tarkoittaa yritystä iskeä. Tai siis niin luullaan, vaikka minusta se on perusystävällisyyttä. Minusta olisi paljon nolompaa tuijotella toisen kengänkärkiä.