Muita, jotka ihan pihalla some-maailmasta?
En itse käytä kun tätä Vauva-palstaa ns. somettamiseen, joten en tiedä yhtään ketä nyt pitäisi seurata missäkin instassa yms. ja mikä kohu milloinkin meneillään. Jotenkin säälittää nämä ihmiset, jotka pistää koko elämänsä someen ja ovat jatkuvasti riippuvaisia tykkäyksistä ja seuraajista.
Kommentit (6)
Ei tarvitse sääliä, sen verran hyvin siitä maksetaan. Saan 2-3 päivän tavallista työtäni vastaavan palkan julkaisemalla instassa yhden kuvan.
Sama. En ole kiinnostunut julkkisten someista.
Same on traktori, mutta mikä on some?
Niin olen minäkin pihalla, mutta olen jo 50. Voisin kuvitella, että mitä nuorempi on, sitä enemmän tuntee painetta kuulua joukkoon, mutta onhan niitä oman tien kulkijoitaitakin aina olemassa. Jokainen saa mielestäni elää haluamallaan tavalla.
Olen instassa, mutta en silti tiedä mitään mistään kohuista tai ketä mukamas pitäisi seurata.
Ihan säälittää, jos on noin suppea kuva somesta ja somen käytöstä.
Julkaisen kuvia vain ja ainoastaan harrastuksestani, en seuraa ketään muuta kuin muita saman asian harrastajia tai muita harrastukseeni liittyviä tahoja.
Tarkemmin ajateltuna, taidan itsekin olla ihan pihalla somemaailmasta.
Ei heitä kannata sääliä, vaan niitä seuraajia. Miksi ihmisiä kiinnostaa mitä joku Sara Sieppi tai Rita Niemi tekee päivät pitkät? Sehän paljon säälittävämpää on.