Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tunemuksia sinussa herää, jos joudut esim. tungoksessa painautumaan lihavaa ihmistä vasten?

Vierailija
19.10.2006 |

Esim. hullujen päivien tungoksessa, kun joudut ohittamaan lihavan ihmisen niin läheltä ja liki ollen, että toisen pursuavat läskimakkarat tuntuvat omia vatsa- ja lantiolihaksia vasten.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas loistaa aloituksellaan. En tykkää painautua ketään vierasta vasten tungoksissa tai muuallakaan oli se sitten lihava tai laiha.

Vierailija
2/3 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissakin aina lihavan ihmisen astuessa etuovesta rukoilen sormet ja varpaat ristissä, ettei se vaan istuis mun viereen. Lihavat hikoileekin niin kauheesti ja miks niiden henki aina haisee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti minua kyllä ihan oikeasti ällöttää jos joku TODELLA huomattavan lihava ihminen koskettaa minua (vahingossa tai tahallaan) esim. juuri tungoksessa. En osaa selittää miksi, se vaan inhottaa enemmän kuin jonkun normaalipainoisen ja -kokoisen ihmisen hipaisu. Kai se on mielikuva, joka liittyy minulla lihaviin: hikisiä ja pahanhajuisia. Tiedän, että oikeasti eivät sitä ole enempää kuin me hoikkeliinitkaan, mutta se onkin vaan fiilis.

Ei ole kivaa, ja ihmettelen tätä itsekin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi