Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinenkin kysymys ovulaatiotesteistä :)

19.10.2006 |

Osaisko kukaan näin pikaisesti sanoa, kuinka tarkasti samaan aikaan ovulaatiotesti pitää tehdä. Minulla on huomenna aikanen lähtö ja ajattelin voisinko siinä yhteydessä tehdä testin. Normaalisti teen siis n. klo 7 ja huomenna tekisin yöllä n. puoli 2.

Peerit

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mukaan mitä mulle on sanottu, niin ei se tunnin päälle ole, mutta tuo ehkä 5 ja ½ tuntia kuulostaa aika suurelta erolta. Eikö sulla ole mitään mahdollisuutta tehdä sitä jossain vessassa sitten seiskalta, tai tuntia ennen tai jälkeen?

Pitää tietty vaan muistaa olla pissaamatta se pari tuntia ennen sitten. Mä laitan yleensä kännykkään muistutuksia " älä pissaa 2 tuntiin" :). Jos olet aiemmin tehnyt testiä, niin menisi varmaan rutiinilla yhden kerran poikkeuksellisemmassakin paikassa?

Vierailija
2/2 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee yksi testi enemmän kuin normaalisti, eli siten että niiden testien välinen aika ei ylitä 24 h! Siten sun ei pitäisi missata ovista, jos jää liian pitkä tauko ovis voi tapahtua juuri sen tauon aikana etkä pääse mittaamaan niitä kohonneita hormonipitoisuuksia. Tai jotain tuonne päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän