Miksi nykyisin joka toinen kuukausi menkat koskee enemmän ja joka toinen ei?
Nykyisin menee niin että joka toinen kuukausi menkat sattuu kovasti, että ei oikein kunnolla meinaa särkylääke auttaa, saa ottaa todella reilusti että kipu poistuu ja joka toinen kuukausi ei ole oikein kipuja, pärjää ilman särkylääkettä ja vuotokin on vähäisempää. Miksi näin?
Kommentit (8)
Mulla oli sama homma. Sitten menin tutkimuksiin ja selvisi, että toinen munanjohdin on aivan kierteellä (mahdollisesti ihan synnynnäinen vika). Siksi sen puolen ovis ja menkat sattui aina aivan pirusti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama homma. Sitten menin tutkimuksiin ja selvisi, että toinen munanjohdin on aivan kierteellä (mahdollisesti ihan synnynnäinen vika). Siksi sen puolen ovis ja menkat sattui aina aivan pirusti.
Mitä sille tehtiin? Pitikö leikata?
Vierailija kirjoitti:
Up, olen miettinyt samaa. Olen 45 v. ja tuskin on enää ovulaatiota joka kierrossa, mutta voiko se muka vaikuttaa?
Mietin tuota samaa, että jos ei ole ovulaatiota niin voisiko se olla syynä? Toisesta putkesta on jo munasolut loppu?
Mulla on joka toiset kuukautiset runsaammat ja kivuliaammat. Gynen mukaan vaihdevuodet on alkamassa. N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille tehtiin? Pitikö leikata?
Selvisi kun olin menossa steriloitavaksi, ei tehty mitään. Loppuuhan tuo sit aikanaan vaihdevuosiin.
Up, olen miettinyt samaa. Olen 45 v. ja tuskin on enää ovulaatiota joka kierrossa, mutta voiko se muka vaikuttaa?