Onko teillä lapset vierastaneet tai pelänneet isäänsä, kun tämä on ajanut parran pois?
Kommentit (9)
Ai joo, olin unohtanut, mutta mies ajoi parran pois esikoisen vauva-aikana kun tyttö tarttui siihen niin kipeästi kiinni. Kyllä pääsi parku kun ekan kerran otti syliin. :D
Kannattaisi näyttää ajaminen, yhden illannvierastaminen kesto.
On, myös mua sen jälkeen kun oon käynyt kampaajalla, ihan normaalia vauvoille ja taaperoille.
Mun isä joutui ajamaan pois partansa näytelmäroolinsa vuoksi, isä kertoi tästä joskus, kun olin jo aikuinen. Mutta: isä tuli vessasta parrattomana ja mä parahdin itkuun, kun säikähdin. Olin jotain 8-v. silloin. Muistan vieläkin. Nyt olen 56-v.
Eno ajoi kerran partansa, jota hänen puoliso säikähti kovin ja huusi että "Pena tuu äkkiä tänne, täällä vessassa on joku sun näköinen mies!"
Mä ajelin viime kesänä miehen hiukset pois, kun kaljuuntuminen alkoi olemaan jo liian pitkällä. 6-vuotias katseli toimistusta ja lopulta sitten kysyi varovaisesti, lähes ujosti, että "tuleehan isistä taas normaalin näköinen".
Vierailija kirjoitti:
Eno ajoi kerran partansa, jota hänen puoliso säikähti kovin ja huusi että "Pena tuu äkkiä tänne, täällä vessassa on joku sun näköinen mies!"
Mies tuli hakemaan minua juna-asemalta, eikä ollut kertonut ajaneensa partansa pois. Hänellä oli ollut tuuhea parta koko meidän suhteemme ajan. Väentungoksessa en todellakaan tunnistanut häntä, enkä edes siinä vaiheessa kun mies tarttui minua käsivarresta. Riuhtaisin itseni irti ja käskin miehen painua juuri sinne.
Kyllä on mutta nopeasti meni ohi. 😁