Oliko Ruisrockissa rock bändejä tai mitään rockia?
Ramses räppääjä, ja koko tapahtuma päättyi twerkkaukseen. Siis mitä? RuisROCK.
Kommentit (28)
Vuonna 2000 olin katsomassa Iron Maidenia siellä joten silloin ainakin oli!
Ei ole ollut moneen vuoteen. Vielä vähemmän kuin Porin Jazzissa jatsia
Blind Channel, Tehosekoitin ja Haloo Helsinki voisi ehkä laskea rockiksi 3/80
Kaipa Blind Channel ja The Ark ovat rock-musiikkia vaikkakaan eivät ehkä alagenreltään ap:ta miellyttäviä. Ruisrockissa on aina ollut muutakin kuin rock-musiikkia ja nykyään tietysti (ikävä kyllä) vielä vähemmän, kun se ei ole enää niin suosiossa. Ihan ekoilla festareilla oli muuten kansanmusiikkiakin.
Vierailija kirjoitti:
-96 kesällä ainakin oli👍
Olin samana vuonna. Tulia aidan yli katsomaan Red Hot Chili Peppersiä. Oli kova!
Vierailija kirjoitti:
Pori jätsissä kansantanhua ja Ruississa iskelmää, niin se menee nykyään. Ainoa rock taitaa olla enään Savonlinnan oopperajuhlat.
Vierailija kirjoitti:
Blind Channel, Tehosekoitin ja Haloo Helsinki voisi ehkä laskea rockiksi 3/80
Haloo Helsinki, rock?
Mitä? Oikeasti? No ei sinnepäinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pori jätsissä kansantanhua ja Ruississa iskelmää, niin se menee nykyään. Ainoa rock taitaa olla enään Savonlinnan oopperajuhlat.
Voiko tuon paremmin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-96 kesällä ainakin oli👍
Olin samana vuonna. Tulia aidan yli katsomaan Red Hot Chili Peppersiä. Oli kova!
Rage against machine ja Neil Young oli myös
älä jaksa, ajat muuttuu ja tilanteet
Ryyppäämään sinne mennään, ihan sama ketä esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
älä jaksa, ajat muuttuu ja tilanteet
Mutta nimi ei muutu esim. Ruisräp olis kiva.
Voisivat olla fiksuja ja tehdä saman kuin Provinssi eli tiputtaa sanan rock pois, vaihtaa vaikka sanaan fest.
Ja ei kyl rokkia artistikattaus nähnytkään. Muutama bändi jotka on enemmän pop kuin rock.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-96 kesällä ainakin oli👍
Rage against machine ja Neil Young oli myös
Varmaan eri päivänä vai? Sivulavalla muistan Heikki Silvennoisen vetävän bluesia. Yllätyin miten hyvin soitti, kun tunsin hänen tuotantoa lähinnä Kummeli-ukkona.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäämään sinne mennään, ihan sama ketä esiintyy.
Nykyään sinne mennään myös ottamaan somekuvia.
Olen samaa mieltä, rockille kuuluu rock, oopperaan ooppera ja jazzille jazz. Iskelmä ym roska sitten festareille.
Toi mainittu 96 ruisrockin kattaus oli muuten ihan älytön! Nyt siellä hoilaa Erika jotain Kikan biisejä taustanauhan kera😀
Kyllä se on Ruisrockit käyty 1990 luvun lopulla ja 2000 luvun alussa ja silloin oli vielä rockii, mutta nykyjään minua ei saisi sinne kirveelläkään kuutemaan mitään räp twerkkaus musaa.
Mitä väliä kun en ole siellä koskaan käynyt enkä käy?