Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli 2 viikkoa reissussa, laihduin sillä aikaa 3,5 kiloa

Vierailija
11.07.2022 |

En siis laihduttanut, vaan syötiin lasten kanssa ihan normaalisti kaksi ateriaa päivässä ja välipalat lisäksi (aamu,ilta, päivä). Erona oli se, että minä tein ruoat: salaattia, uusia perunoita, kanaa, kalaa, keittoja jne. Jäätelöäkin syötiin melkein joka päivä. Mies tekee meillä ison osan ruoista ja rakastaa kermaisia pastoja, pihvejä, hampurilaisia jne. Olin ennen kuin tapasimme tosi hoikka, mutta nykyisin normaalipainon ylärajoilla. Pitää ehkä itse tehdä ruoat jatkossa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä aloitus.

Vierailija
2/7 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämä lihottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävisi taatusti samoin koska tuskin muistaisin syödä yhtään mitään jollei mies kokkaisi ja kantaisi ruokaa naaman eteen...

Vierailija
4/7 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Mies tykkää paljon raskaammista ruuista mitä minä. Syön paljon terveellisemmin, kun mies on pois.

Vierailija
5/7 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsi laittaa ruokaa kun mies on pois. Sen sijaan syön jäätelöä, keksejä, sipsejä, lipitän alkoholia. Seuraukset arvaatte.

Vierailija
6/7 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista vierittää syy omasta lihomisesta puolison niskaan. Itse olet ne ruuat kitaasi mättänyt.

Vierailija
7/7 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemalla löydätte varmasti hyvän tasapainon.

Lapsillehan on hieno juttu, jos pääsevät syömään monipuolista ruokaa ja tottuvat erilaisiin makuihin, kun äiti ja isä laittavat erityyppistä ruokaa. Ottakaa tämä koko perhe rikkautena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan