Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä vanhoja PP:läisiä (Lemmikkipalstat)?

Vierailija
10.07.2022 |

Minä olin sellainen rekkaamaton vain, mutta vakilukija noin vuodesta 2007->.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri huomasin, että on hävinnyt :o Missä se uusi on?

Vierailija
22/82 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit.keskustelu.info

Tuolla pitäisi löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/82 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu siellä notkuin jostain vuodesta 2003 johonkin saakka. Oon välillä käynyt vilkaisemassa, mikä meno siellä on. Vieläkin näkyy olevan pystyssä!

Ei ole pystyssä enää, lakkasi kesällä.

Jatkot on tuolla: http://lemmikit.keskustelu.info/index.php

Vierailija
25/82 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi entinen PP-läinen. Olisinko 2004 saakka ollut palstalla, mukaan jäi palstalta mies, kenen kanssa on juuri alkamassa 18. vuosi.

Vierailija
26/82 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vautsi ^ Sinulla onkin sitten aikamoinen muisto sinulla kyseiseltä palstalta! :D

Vierailija
27/82 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kurkata pp: n pitkästä aikaa :O

Onneksi löysin tänne, kiitos!

Vierailija
28/82 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihinkäs tuo uusi palsta on kadonnut? Vai toimiiko muilla se oikein?

Vierailija
29/82 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt toimi minullakaan tuo uusi jostainsyystä, liekö isompaakin vikaa? Kerran aiemminhan oli useamman tunnin katkos, serveriongelmia kai, mutta muutoin toiminut ongelmitta vielä eilen ainakin.

Vierailija
30/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nyt toimi minullakaan tuo uusi jostainsyystä, liekö isompaakin vikaa? Kerran aiemminhan oli useamman tunnin katkos, serveriongelmia kai, mutta muutoin toiminut ongelmitta vielä eilen ainakin.

Olen yksi uuden palstan ylläpitäjistä, enkä itsekään tiedä mikä nyt on vikana. Toivottavasti menee ohi pian!

Vierailija
31/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh, voi ei! Kävin juuri senioreissa katsomassa myös onko uusikin palsta jo niputettu, mutta ilmeisesti tosiaan jokin vika vain?

Vierailija
32/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmh, voi ei! Kävin juuri senioreissa katsomassa myös onko uusikin palsta jo niputettu, mutta ilmeisesti tosiaan jokin vika vain?

Minusta on vähän huolestuttavaa, että tämä vika on tällä kertaa kestänyt jo ainakin toista vuorokautta. Taisi edelliskerralla olla maksimissaan päivän?

- Se sama ylläpitäjä

Vierailija
33/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en ole ikinä puljannut nettisivujen ylläpidon kanssa, että miten se näkyy teille? Eikö sivu vain toimi teilläkään, vai tuleeko jokin ilmoitus jossain vaiheessa miksi sivu ei ole toiminnassa? Ja pystyttekö itse tekemään mitään asialle, vai jatkaako sivusto yhtäkkiä taas toimintaansa ilman mitään erillistä ilmoitusta? 

Vierailija
34/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään toimi. En ole nyt jonkin aikaan käynyt sivuilla vaikka olen sinne rekisteröitynyt. 

This site can’t be reached

lemmikit.keskustelu.info’s server IP address could not be found.

Vanhoille PP-sivuille satuin just sopivaan aikaan, kun ilmoitettiin siitä laukkauttamisesta ja sitten näistä uusista sivuista. Se vanha loppui todella yhtäkkiä. 

Vierailija
35/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en ole ikinä puljannut nettisivujen ylläpidon kanssa, että miten se näkyy teille? Eikö sivu vain toimi teilläkään, vai tuleeko jokin ilmoitus jossain vaiheessa miksi sivu ei ole toiminnassa? Ja pystyttekö itse tekemään mitään asialle, vai jatkaako sivusto yhtäkkiä taas toimintaansa ilman mitään erillistä ilmoitusta? 

Sivu ei näy edes meille senkään vertaa, että pääsisi kirjautumaan sisään. Tulee vaan heti osoitteen laitettua se ilmoitus ettei sivu toimi. Täten emme voi vaikuttaa asiaan. Tämä on ensimmmäinen kertani keskustelufoorumin ylläpitäjänä, ja kyllä nämä satunnaiset toimintovirheet sen verran turhauttavat, että jatkossa harkitsen kahdesti ennen kuin liityn mihinkään ylläpitäjäksi...

Vierailija
36/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän on harmi, että tämä sattui juuri joulukuussa, kun ihmiset ovat kovasti päivittäistä joulukalenteria odotelleet...

Vierailija
37/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivu ei näy edes meille senkään vertaa, että pääsisi kirjautumaan sisään. Tulee vaan heti osoitteen laitettua se ilmoitus ettei sivu toimi. Täten emme voi vaikuttaa asiaan. Tämä on ensimmmäinen kertani keskustelufoorumin ylläpitäjänä, ja kyllä nämä satunnaiset toimintovirheet sen verran turhauttavat, että jatkossa harkitsen kahdesti ennen kuin liityn mihinkään ylläpitäjäksi...

Kiitos. En tosiaan yhtään tiedä miten tuollainen toimii niin siksi kysyin. Joulukalenteria itsekin kaipailin nähtäväksi. Voikohan tuosta kysyä keneltäkään, siis jokuhan tuon hommelin on luonut? Varmaan taas tosi typerä tämäkin kysymys :D

Vierailija
38/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. En tosiaan yhtään tiedä miten tuollainen toimii niin siksi kysyin. Joulukalenteria itsekin kaipailin nähtäväksi. Voikohan tuosta kysyä keneltäkään, siis jokuhan tuon hommelin on luonut? Varmaan taas tosi typerä tämäkin kysymys :D

Ei ole ollenkaan tyhmä kysymys. Satun olemaan paitsi yksi ylläpitäjistä, niin heistä myös se, joka tuon foorumin "perusti" (tosin jonkun toisen vinkkaamana, että juuri tuo foorumipohja olisi hyvä ja yksinkertainen ylläpitää). Eikä valitettavasti mullakaan sen enempää kuin muilla ole havaintoa siitä mikä tähän auttaisi. Voisin kyllä kokeilla ottaa yhteyttä johonkin tuon foorumipohjan "tarjoajaan" ja kysellä, jos sieltä jonkinmoinen yhteystieto löytyy.

Vierailija
39/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on koko keskustelu.info nyt kuulemma nurin, eilen klo 7 jälkeen on siellä käynyt jotain, joka pistänyt kaikki sivustot sieltä kiinni, ei löydy nimipalvelulta edes koko osoitetta enää. Yksi mahdollisuus kuulemma saattaisi olla, että ovat joutuneet sulkemaan jos on ollut jotain kiellettyä/laitonta jossain noista keskustelufoorumeista, tai keskustelu.infon domain-osoite vanhentunut, laskut maksamatta tms. Eli keskustelualueen ylläpitäjän "moka" se ei ole :).

Toki jos on heillepäin jotain yhteystietoja, niin sieltä saattaisi saada lisätietoa. Keskustelualueiden ylläpitäjille on saattanut ehkä tulla sähköpostia asiasta, kuulemma joskus tulee jos sivu sulkeutuu/on isompaa ongelmaa? Näin mulle siis yksi nörtti selitti kun kysyin, minä en noita osaa katsoa :D.

Vierailija
40/82 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ja hienoa kun ilmoitatte täällä tai heppasivulla! !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi