Pidättekö mekkoja toimistotöissä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En.
M55
Kokeile kerrankin!
Pidän. Työnantaja määrää työasut.
T. Johdon assistentti.
En ikinä pidä mekkoa missään
Inhoan mekkoja
Joskus, kun huvittaa. Useimmiten musta tai harmaa kotelomallinen tai a-linjainen, helma polven alapuolelle.
Pidin varsinkin kesällä, mutta en onneksi enää ole toimistotöissä.
Välillä pidän mekkoja, välillä jotain muuta.
Yleensä mun mekot on sellaisia juuri ja juuri polven peittäviä suoralinjaisia tai kotelomallisia mekkoja. Osa niistä on neuletta ja osa kangasta.
En ole oikein koskaan pitänyt mekkoja arkisin, hameita joskus. Nykyisin työt vaatii silloin tällöin työmaakäyntejä, joka taas vaatii pitkät lahkeet, niin en ole oikein hameitakaan viitsinyt käyttää.
Aina. Inhoan housuja. Mulla on asuna yleensä jakkupuku hamella tai kotelomekko (plus neuletakki tai pashminavillahuivi). Johtaja olen.
Kyllä pidän, silloin tällöin. Pariksi neuletakki tai joskus bleiseri. Myös nahkarotsi tai farkkutakki on ok meidän toimistolla. Joskus trikoomekko, toisinaan pitkä liehuvahelmainen. Hihalliset mekot on parhaita, hihattomat tarvii aina sen neuletakin päälle jottei palellu ja jotta asiatyyli säilyy. Käytän myös hameita töissä. Ja housuja. Mutta en shortseja.
Raidallisia trikoomekkoja ja kukallisia pitkiä mekkoja. Niitä saa joka kaupasta. Paitamekot on mulle liian lyhyitä, haluan että helma on polveen saakka, ei sen ylle.
Oikeastaan kaikki yläosani ovat mekkoja, hyvin lyhyitä sellaisia. Minä vaan käytän niitä housujen kanssa. En tiedä kuinka paljon tätä oudoksutaan ja huomaako kukaan että käytän mekkoja kuin tunikoita... Luultavasti ei.
Varsinkin kuumalla kesällä kyllä. Työkaverit katsoi alussa pitkään mutta ovat jo tottuneet. Terv Pekka
Kyllä pidän.
Ostin kaksi uutta mekkoa heti kesän alussa, ikäänkuin aavistaen, että tulee helteisiä työviikkoja.
Kaikki mekkoni ovat puolisääreen ulottuvia, ja eri värisiä, että on vaihtelua työpukeutumisessa.
Hameita, mekkoja 9/10.
Mun mielestä mekot on ihania ja miellyttävämpiä päällä kuin housut.
Talvella töissä kotelomekkoja neuletakin tai jakun kanssa, jos ei ole tapaamisia myös neulemekkoja.
Kesälläkin löytyy töihin kotelomekkoja mm vihreä ja keltainen sekä pari kukallista. Kotona kuljen aina mekoissa, lyhyimpien kanssa polvipituiset trikoot.
Pellavamekkoja pidän kesäisin töissä.
Pidän. Tuhero tuulettuu mukavasti.
En.
M55