Paino alkoi nousta 25 ikävuoden jälkeen
Paino alkoi nousta 25 ikävuoden jälkeen, sitä ennen olin hoikka kun mikä, eikä sen eteen tarvinnut tehdä yhtään mitään. Nyt on työn ja tuskan takana saada edes pari kiloa pois, ja nekin tulee tuplana takaisin heti, kun uskallan edes vilkaista suklaalevyä päin.
Olen ikäni ollut pitkätukkainen, tukka on ollut aina lähes alaselkään saakka, hyväkuntoinen ja paksu kuin mikä. Pari viikkoa sitten leikkasin sen olkapäille saakka, koska haluan näyttää ikäiseltäni, enkä teiniltä. :)
N31.Paino alkoi nousta 25 ikävuoden jälkeen, sitä ennen olin hoikka kun mikä, eikä sen eteen tarvinnut tehdä yhtään mitään. Nyt on työn ja tuskan takana saada edes pari kiloa pois, ja nekin tulee tuplana takaisin heti, kun uskallan edes vilkaista suklaalevyä päin.
Olen ikäni ollut pitkätukkainen, tukka on ollut aina lähes alaselkään saakka, hyväkuntoinen ja paksu kuin mikä. Pari viikkoa sitten leikkasin sen olkapäille saakka, koska haluan näyttää ikäiseltäni, enkä teiniltä. :)
N31.
Kommentit (4)
No ei se paino noin vain nouse omia aikojaan. Sinä vaan ahmit ja mätät kitaasi kaikkea mahdollista ja kulutukseesi nähden vieläpä ihan liikaa.
Luin vahingossa että Piano alkoi nousta. Joillakin niin päin että nuorenakin joutuu syömään linnun annoksen, jos aikoo olla hoikka ja liikkuminen. Mutta aikuisena tietenkin normaali terveellinen ruoka hyvä, joskin sitä pitää säännöstellä.
Oliko sinulla useita tai yksi vahvempi antibioottikuuri ennen painonnousun alkua?