Tässä ketjussa kerron miksi upeana eläminen on raskasta
Olen siis tavallista upeampi ilmestys ja esimerkit ovat aidosta elämästäni.
Tässä ne tulevat: en todellakaan voi mennä edes ruokakauppaan olettaen, että saan olla rauhassa. Seuraani tuppaudutaan, ei joka kerta mutta aina siihen täytyy varautua ja miettiä miten tilanteesta pääsee pois.
Miekkoset yrittävät saada s e k s i ä täysin vesiselvinä, keskellä kirkasta päivää. Menevät suoraan asiaan. Mainittakoon, että rakastan ylisuuria yläosia enkä ikinä paljastele paikkoja, koska en koe oloani mukavaksi niin. Eli EN EDES ANNA MITÄÄN MIELIKUVIA pukeutumisellani.
Monesti miekkoset eivät usko, kun käsken jättämään minut rauhaan. Viestiä tulee uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Vaikka raivoaisin monta kertaa, että jätä minut v...u rauhaan, se ei useimmiten tehoa, ei millään. Ja jos kuvittelenkin sen tehonneen, niin todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin sama miekkonen laittaa viestiä ihan puskista. Siihen voi mennä useampi kuukausi, vaikka yksi vuosi, mutta lähes aina sitä viestiä tulee joka tapauksessa.
Olen vaihtanut puhelinnumeroani TODELLA monta kertaa, lähinnä siksi, että yritän pakoilla takiaisia. Olen antanut numeron, jos se on tuntunut ihan ookoolta. En minä voi tietää milloin osuu kohdalle hullu takiainen, joka ei jätä minua ikinä rauhaan. Mitään osoitetietojani ei kuitenkaan numerollani saa ja olen todella varovainen sen kanssa kenelle sijaintini paljastan.
Mikäs se yksi esimerkki oli. Niin, se viestittely. Ihan hirveät määrät viestejä joka paikassa. Somen viestikansiot jatkuvasti täynnä, kun vastaan johonkin viestiin, tulee lähes salamannopeudella uutta ja uutta ja uutta. Hukun viesteihin enkä mitenkään kykene vastailemaan niihin, koska niitä tulee jatkuvalla syötöllä lisää ja lisää.
Miekkoset kyselevät usein, että miksi vastailen niin hitaasti, miksi ignooraan yyämäs. Eivät he älyä, vaikka sanon tuhat kertaa, että hukun viesteihin.
Kommentit (31)
Mä haluaisin ihan oikeasti nähdä henkilön joka herättää näin paljon tuntemuksia. Voisko laittaa vaikka päätöntä kuvaa??
Mites ne sun ongelmat isännöitsijän, Kelan, verottajan ja koulun kanssa ratkesivat?
Huhuu,huhuu,
Onko ketään kotona ?????
Sulla on ihana huumorintaju. Pidä se - ja upea tyylisi! Hauskaa kesää.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän yksinkertainen, kun et osaa edes numeroita laittaa estoon.
Taidat olla vähän yksinkertainen, kun et ymmärrä, että minuun saa yhteyden myös somessa. Taidat olla vähän yksinkertainen, kun et ymmärrä, että some on fiksu paikka ja se alkaa nopeasti ehdottelemaan tyyppejä, jotka tunnet. Koskee Facebookia, instaa, tiktokia, ihan kaikkia paikkoja. Taidat olla vähän yksinkertainen, kun et ymmärrä, että minua ahdistaa se ajatus, että joku pommittaa minua kielloista huolimatta. Mitä se estäminen auttaa, kun toinen ei silti kunnioita rajojani pätkän vertaa vaan jatkaa sitä pommitteluaan. Siitä tulee ahdistava olo, sen tietämisestä. Vaikken saisi niitä viestejä, se ahdistaa.
Lisäksi tämä yksi takiainen on sellainen, että ei todellakaan ikinä usko, kun käsken jättämään rauhaan. Ok, mitäs tapahtuu kun estän numeronsa? Salamana tulee kaveripyyntöä, seuraamispyyntöä... Tai suoraan seuraaminen. Okei, blokkaan somessa. Erehdyn tekemään uuden profiilin paikkaan x. Salamana samalta hullulta takiaiselta tulee kaveripyyntöä, seuraamispyyntöä. Se on LOPUTON KIERRE!!!!!
Nyt on aika avata kalja.
Ja niitä on sitten jääkaapissa monta.
Olen monta kertaa päättänyt tehdä rikosilmoituksen. Kerran menin jo puhumaan poliiseille, kun satuin näkemään eräässä paikassa. Mutta rikosilmoituksen tekoon on aika iso kynnys, koska minun pitäisi vaivautua menemään kuulusteluun kertoilemaan tuhat vuotta kestäneen jutun käänteitä enkä millään jaksaisi. Minun pitäisi ihan itseni takia se tehdä. Mutta ajatus siitä, että menen selittelemään poliisille tuon hullun takiaisen tekoja ja kaikkea... Se tuntuu niin vaikealta.
Vähän on nyt vaikea uskoa. Mulla on kroppa kuin mallilla eli pitkät jalat, leveä lantio, upea takamus ja rinnat joista maksetaan tuhansia kirurgin pakeilla (vaikka itsellä luomut) ja vaikka käytän välillä hameita ja korkokenkiä niin ihan rauhassa saan silti olla.
Täytyy myös nimittäin itse osata käyttäytyä ja pitää omista rajoista kiinni, ei jaella puhelinnumeroaan joka iikalle ja vastailla somessa kaikille. Jotain facen messengeriä en edes noteeraa, siellä ukot kalastaa ihan mitä tahansa missä on reikä, sitä ei kannata ottaa liian tosissaan. Mulle kun riittää oma mies niin en tee mitään noilla tyypeillä. Ja jos joku muhun päin katsoo niin sitten katsoo, ei se ole häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vähän on nyt vaikea uskoa. Mulla on kroppa kuin mallilla eli pitkät jalat, leveä lantio, upea takamus ja rinnat joista maksetaan tuhansia kirurgin pakeilla (vaikka itsellä luomut) ja vaikka käytän välillä hameita ja korkokenkiä niin ihan rauhassa saan silti olla.
Täytyy myös nimittäin itse osata käyttäytyä ja pitää omista rajoista kiinni, ei jaella puhelinnumeroaan joka iikalle ja vastailla somessa kaikille. Jotain facen messengeriä en edes noteeraa, siellä ukot kalastaa ihan mitä tahansa missä on reikä, sitä ei kannata ottaa liian tosissaan. Mulle kun riittää oma mies niin en tee mitään noilla tyypeillä. Ja jos joku muhun päin katsoo niin sitten katsoo, ei se ole häirintää.
1. Missä kohdassa sanoin katseen olevan häirintää?
2. Ymmärrätkö, että se ei jää kohdallani katseluun? Seuraani ängetään kauppareissulla suomalaisessa ruokakaupassa.
3. Oletko aina noin syyllistävä persoona? XDDDDD
4. En jakele numeroa kaikille. Pidätkö muita yleensäkin itseäsi tyhmempinä vai miksi ihmeessä oletat, etten osaa suojella itseäni? XDDDDD En myöskään vastaa kaikille.
5. Sinulla voi olla "mallin" kroppa, mutta naamasi ei ole mistään kotoisin, mikäli saat olla rauhassa XDDDDDDD.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ihana huumorintaju. Pidä se - ja upea tyylisi! Hauskaa kesää.
Kiitos samoin XDDDD!
Miekkoshullulla rankkaa, jaxulihali ja XD !!