Miksi mies ei saisi olla laiha?
Kommentit (58)
10kg kun saisit lisää AP,niin sekin olisi plussaa sinulle! Itse olen saman pituinen,kuin sinä! Painan 90kg. Treenailen kyllä suht säännöllisesti punteilla,joten ko paino on treenin aikaan saama ilmiö!
Mua ei kiinnosta liki alipainoiset miehet. Ei sellasta uskalla edes halata kunnolla.
Emmä oikein tykkää noista suksipussimiehistä.
Hintelä nörtti, joka ei nouse penkistä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
No toki saa olla. Mieluiten hoikka, sopivasti lihaksikas mies. Jos luut jo näkyy, niin ei vaan itseäni miellytä. Ja olen itsekin hoikka, ei ole siis siitä kiinni.
Tietenkin luut näkyy siinä missä lihaksetkin? En kyllä millään saa rasvaprosenttia niin korkeaksi, että ei näy
ap
Ei minua ainakaan ole koskaan kiinnostaneet mitkään nallet tai muuten lihavat. Hoikat kylläkin.
Ne naiset tuntee itsensä isoksi rinnallasi.
Hoikille naisille kelpaat.
Kaikille ei tarvitse kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tuntee itsensä lihavaksi vierelläsi.
Ja nainen vain jatkaa syömistä.
Niin, sen takia tarvitsee ison miehen rinnalle.
Niinpä. Lopuksi ovat niin lihavia, että ei tuo sekin harrastaminen onnistu.
Kyllä pitää olla mies, josta voi ottaa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
10kg kun saisit lisää AP,niin sekin olisi plussaa sinulle! Itse olen saman pituinen,kuin sinä! Painan 90kg. Treenailen kyllä suht säännöllisesti punteilla,joten ko paino on treenin aikaan saama ilmiö!
Läski sinä olet! :D
Itse olen aina ollut normaalipainon alarajoilla, 183/62 - enkä kyllä ole uhrannut ajatustakaan sille, mitä joku nainen ajattelee painostani. Edellen 50 - vuotiaana 8 - pack ja kylkiluut näkyvät.
Tämä on ollut koko elämäni minun kauneusihanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä menisi vähintään pari vuotta, että saisin 10kg lisää painoa. 5kg lihasta per vuosi, ei se mahdotonta tietenkään ole, mutta en ole aivan aloittelija vaan käyn salilla säännöllisesti jo valmiiksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Koska suominaiset ovat läskejä.
Hassu video läskistä suominaisesta veneessä: https://9gag.com/gag/abgwWp8
Karsee tynnyri! :D
Vierailija kirjoitti:
Moni 100kg nainen kertoo treenaavansa, kun heiluttelee kerran viikossa kotona jotain 200g puntteja ja makaa loppuajan mässyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Anorektisilla miehillä siitin näyttää paksummalta kuin runsailla ja kehopositiivilla miehillä.
Eikös tämä ole ihan fysiologiaa. Läskeillä vehkeestä helposti monta senttiä jää sinne läskien alle.
Saa olla laiha. Jokainen on mitä on. Ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Senkus olet, et vaan ole kaikkien naisten mielestä viehättävä.
Kuka on kaikkien naisten mielestä viehättävä? Poisluetaan nyt jotkut idolit joiden ns viehättävyys on enemmän kulttuuri-ilmiö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski sinä olet! :D
Aika läski alkaa olla jo tuossa mitassa, reilusti jo ylipainon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin vihamielinen mielipide?