Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on 33-vuotias perheen äiti?

Vierailija
19.08.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäsikö kerroit?

Vierailija
2/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin on pitänyt päästä että saa ihanat prinsessahäät. Lapsia on täytynyt tehdä koska muutkin tekee. Ja kas, mies käyt vieraissa. Kyllä perhe-elämä on ihanaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymykseen: nainen, noin keskimäärin? Tai ainakin yleensä..

Vierailija
4/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin maistraatissa. Nyt yhdessä 18 vuotta. Neljä lasta ja työssä käydään.

Ja mies ei tiettävästi käy vieraissa. Ja jos käy niin ei tarvi ainakaan sitä mulle kertoa.

Vierailija
5/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatti sairaanhoitaja, työuraa takana 13 vuotta, vakinaisessa työsuhteessa jo 8 vuotta.

Naimisissa 7 vuotta, miehen kanssa yhdessä 8 vuotta. Kolme lasta, 6 ja 4 v sekä 6 kk. Asutaan omakotitalossa mun synnyinkaupungissa, miehen lapsuudenkoti on naapurikunnassa.

Meillä oli kyllä isot häät kun on isot suvut, mutta ei erityisemmin mitään prinsessameininkiä... päätettiin miehen kanssa että jos vanhemmat ei osallistu kuluihin, niin mennään vihille maistraatissa ja tarjotaan vanhemmille ja sisaruksille kakkukahvit. No, isot häät tuli siis vanhempien toiveesta, meille se oli yks lysti kunhan päästiin naimisiin.

Mies ei mun tietääkseni ole koskaan käynyt vieraissa, en sen puoleen minäkään.

Mitähän vielä osaisin kertoa?

Vierailija
6/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsista olen haaveillut jo pikkutyttönä. En siksi että muillakin on vaan koska olen aina haaveillut olevani äiti. Ja mies halusi lapsia, koska on aina ajatellut tulevansa isäksi.

Vierailija
7/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia sain opiskeluaikana ennen kuin menin naimisiin maistraatissa. Prinsessassa en ole ollut edes koulun näytelmäkerhon näytelmässä. Mies ei pettänyt - minä petin.

Ihan yhtä normaalia olla 33-vuotias perheenäiti kuin 33-vuotias lapseton sinkku, jos tää ketju jotenkin viittaa siihen toiseen ketjuun.

Vierailija
8/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää.

En ymmärtänyt aloituksen pointtia, vaikka FM olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan