Voinko minäkin pyytää aloituksia poistettavaksi?
Mikäli asia on tuolla tavalla niin haluaisin poistaa lähes kaiken!
Kommentit (21)
Voit, mutta miksi? Jos aihe ei kiinnosta, niin jätät vaan avaamatta, "skippaat".
Itse en edes avaa näitä OFFICIAL-ketjuja - saavat mun puolesta keskustella ihan mistä lystää, ei se ole multa pois.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaan voi pyytää.
Ei ne edes tarkista onko aihetta poistaa.
No siinä tapauksessa lähtee ensimmäiset 10n sivua!
Tuossa on tuo ilmoita asiattomaksi painike
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaan voi pyytää.
Eivät ne poista edes sellaisia, joita olisi aihetta poistaa.
Totta kai. Itse poistatan päivässä vähintään 5 aloitusta. Trollaus, spämmi ja typerät provot saavat minulta ja modeilta kyytiä.
Ilmoita asiattomaksi -painiketta saa painaa kuka tahansa, sinäkin.
omat aloituksensa voi aina pyytää poistoon
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Itse poistatan päivässä vähintään 5 aloitusta. Trollaus, spämmi ja typerät provot saavat minulta ja modeilta kyytiä.
Ja tämäkö on elämäsi tarkoitus? Vauvapalstan moderointi?
;DDDDDDDDD
Titityy!
Vierailija kirjoitti:
07-23.
Siinähän se elämä meneekin rattoisasti ohi ;D
Mutta incelit tarvitsevat sitä tyydytystä kuitenkin jostain.
Ei, et voi. Minä voin, mun naapuri voi, lähikaupan Riitta voi, mutta juuri sinä et voi.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ole vaatimaton :D Mihin unohdit omien kommenttiesi komppaamiset ja peukutukset? Nämähän eivät ole trollausta, spämmiä tai typerää provoamista :D
Liity vain joukkoon tummaan! Meitä on täällä jo monta.
Itse poistatan aina kun törmään asiattomuuksiin, sitä varten se ilmoita asiattomaksi-painike tuossa on.
Vierailija kirjoitti:
Liity vain joukkoon tummaan! Meitä on täällä jo monta.
Itse poistatan aina kun törmään asiattomuuksiin, sitä varten se ilmoita asiattomaksi-painike tuossa on.
Näinhän se paperilla kauniisti toimii, mutta käytännössä kyse on kiusaajalle annetusta valtapainikkeesta.
Testattu liputushulluilla tänäänkin useissa ketjuissa.
Siis jokainen keskustelu katoaa jos ilmoitan sen asiattomaksi? Mikäli pitää paikkansa niin monta lähtee.
Eri.
Yksi ei voi poistaa mutta jos samasta aiheesta tulee useampi poistopyyntö se poistuu.
Kaikki venäjän sotilaallista poliittista tai raloudellista etua ajava viestintä ilmiannetaan sitä mukaa kun sitä ilmestyy. Tee sinäkin niin.
Painat siitä aloitustekstin yhteydessä olevasta "Ilmoita asiattomaksi" -kohdasta, niin koko ketju lähtee. Jos painat yksittäisen vastaajan kohdasta, vain se vastaus lähtee mutta muu ketju pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis WEF:n kätyri, joka yrittää määräillä mistä saa keskustella.
Kuka vaan voi pyytää.