Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä tuomaan jotain herkullista kahvipöytään, oli ottanut pirkka-kääretortun

Vierailija
08.07.2022 |

minun käsitykseni kahvipöydän herkusta ei todellakaan ole joku kälynen pirkka-torttu

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin tuonut sinappisilliä, mjams!

Vierailija
62/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin tuonut marie-keksejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin. Mitä olit vailla. 

Vierailija
64/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, minkä makuisen?

Mä voisin syödä kerralla koko tortun.

Omnomnomnom.

Vierailija
65/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivutat sen, ja heität kermavaahtoa ja marjoja päälle. Avot, ei o enää kälynen.

Vierailija
66/84 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

herkut lihottaa

Ja sitähän tässä kysyttiinkin...

Vierailija
67/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka kääretorttu maksaa 3e meidän k-kaupassa. Joten ei mitään halpaa herkkua. Ja muistaakseni valmistaja bostörm joka tunnettu laatuvalmistaja. Kuningatar makuisena hyvin maistuvaa ja sopii hyvin kahvipöydän herkuttelu hetkiin.

Vierailija
68/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ostos mielestäni.

Vierailija
69/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin tuonut palvikinkkua.

Minun mies olisi tuonut lenkkimakkaraa, ei syö juurikaan makeaa. Ostan itse kahvin kaveriksi kääretortun tai pullaa.

Vierailija
70/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sitten olisi pitänyt olla? En ymmärtänyt virhettä, vaikka olen nainen. Meillä ostetaan useinkin kahvipöytään kääretorttu tai muffinsseja. Kaikenlaiset hienot leivokset jää syömättä ja niissä on aina pähkinääkin (allergia). Parasta kahvipöytään olsii itse leivotut korvapuustit, mutta ei aina jaksa.

Vierailija
71/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka kääretorttu maksaa 3e meidän k-kaupassa. Joten ei mitään halpaa herkkua. Ja muistaakseni valmistaja bostörm joka tunnettu laatuvalmistaja. Kuningatar makuisena hyvin maistuvaa ja sopii hyvin kahvipöydän herkuttelu hetkiin.

Minä tykkään Pirkan appelsiiniunelmatortusta.

Vierailija
72/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pyytää kunnollista piparia, mutta tarjoilet kuitenkin Pirkka-tason "kääretorttua", onko se reilua?

Vierailija
73/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa olla sama mies? Ukkoni oli vielä työntänyt munansa siihen torttuun, jonka kuppaiseen kahvipöytään toi.

Vierailija
74/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika .

Vierailija
75/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli usein perjantaisin kääretorttua lapsuudenkodissa. Se kaupan valmis kääretorttu oli silloin ihan jees. Myöhemmin kun sain itsetehtyä kääretorttua, tuli siitä mun puolisoni kanssa vitsi että mitenkäs se kaupan kääretorttu. Se kaupan valmis torttu edusti meille lähinnä sellaista vitsiä. Mutta eihän sitä voi tietää ellei ole puhuttu mikä on herkkua ja hyvää ja mikä on se vihoviimeinen tuote jota haluaa omassa herkkupöydässä nähdä.

Vierailija
76/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kyky keksiä ne vaatimukset jälkikäteen.

Vierailija
77/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli epätarkka ohje, toi sen mikä oli hänen milestään harkkua. Pitää sanoa tarkemmin jos haluaa juuri jonkun tietyn jutun...Oma moka siis.

78/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi yäk. Kuulostaa siltä, että mies on pihi, eikä siksi viitsinyt ostaa mitään parempaa vaan kaikista halvinta mitä kaupasta saa.

Vierailija
79/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta 70kg,katsotaan sitten.

Vierailija
80/84 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut miehelle tasan tarkkaan mitä halua. Mies ei osannut lukea ajatuksia ja nyt itken vauviksella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi