Pyysin miestä tuomaan jotain herkullista kahvipöytään, oli ottanut pirkka-kääretortun
minun käsitykseni kahvipöydän herkusta ei todellakaan ole joku kälynen pirkka-torttu
Kommentit (84)
Ihanaa, minkä makuisen?
Mä voisin syödä kerralla koko tortun.
Omnomnomnom.
Siivutat sen, ja heität kermavaahtoa ja marjoja päälle. Avot, ei o enää kälynen.
Vierailija kirjoitti:
herkut lihottaa
Ja sitähän tässä kysyttiinkin...
Pirkka kääretorttu maksaa 3e meidän k-kaupassa. Joten ei mitään halpaa herkkua. Ja muistaakseni valmistaja bostörm joka tunnettu laatuvalmistaja. Kuningatar makuisena hyvin maistuvaa ja sopii hyvin kahvipöydän herkuttelu hetkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin tuonut palvikinkkua.
Minun mies olisi tuonut lenkkimakkaraa, ei syö juurikaan makeaa. Ostan itse kahvin kaveriksi kääretortun tai pullaa.
Mitä se sitten olisi pitänyt olla? En ymmärtänyt virhettä, vaikka olen nainen. Meillä ostetaan useinkin kahvipöytään kääretorttu tai muffinsseja. Kaikenlaiset hienot leivokset jää syömättä ja niissä on aina pähkinääkin (allergia). Parasta kahvipöytään olsii itse leivotut korvapuustit, mutta ei aina jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka kääretorttu maksaa 3e meidän k-kaupassa. Joten ei mitään halpaa herkkua. Ja muistaakseni valmistaja bostörm joka tunnettu laatuvalmistaja. Kuningatar makuisena hyvin maistuvaa ja sopii hyvin kahvipöydän herkuttelu hetkiin.
Minä tykkään Pirkan appelsiiniunelmatortusta.
Miehesi pyytää kunnollista piparia, mutta tarjoilet kuitenkin Pirkka-tason "kääretorttua", onko se reilua?
Meillä taitaa olla sama mies? Ukkoni oli vielä työntänyt munansa siihen torttuun, jonka kuppaiseen kahvipöytään toi.
Meillä oli usein perjantaisin kääretorttua lapsuudenkodissa. Se kaupan valmis kääretorttu oli silloin ihan jees. Myöhemmin kun sain itsetehtyä kääretorttua, tuli siitä mun puolisoni kanssa vitsi että mitenkäs se kaupan kääretorttu. Se kaupan valmis torttu edusti meille lähinnä sellaista vitsiä. Mutta eihän sitä voi tietää ellei ole puhuttu mikä on herkkua ja hyvää ja mikä on se vihoviimeinen tuote jota haluaa omassa herkkupöydässä nähdä.
Naisilla on kyky keksiä ne vaatimukset jälkikäteen.
No oli epätarkka ohje, toi sen mikä oli hänen milestään harkkua. Pitää sanoa tarkemmin jos haluaa juuri jonkun tietyn jutun...Oma moka siis.
hyi yäk. Kuulostaa siltä, että mies on pihi, eikä siksi viitsinyt ostaa mitään parempaa vaan kaikista halvinta mitä kaupasta saa.
En kertonut miehelle tasan tarkkaan mitä halua. Mies ei osannut lukea ajatuksia ja nyt itken vauviksella
Mä oisin tuonut sinappisilliä, mjams!