Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntovelalliset parisuhteessa olevat, kysymys!

Vierailija
07.07.2022 |

Onko normaalia katua aika-ajoin yhteisen talon ostamista? Puoli vuotta tässä oltu ja nyt iski se, mitä papereita kirjoittaessa pelkäsin: kaduttaa! Olen tässä yksin repinyt tapetteja, käynyt täyspäiväisesti töissä, hoitanut ruokaostokset vuorollani ja alan olemaan aika loppu. Remontti ei vaan lopu ikinä, ja isäntä ei auta. Vain pari kertaa tullut apuun, silloinkin löysi kohdan, josta tapetti irtosi kivuttomasti. Itse näpertänyt sentti kerrallaan, tuhlannut rahaa krapoihin ja poistoaineisiin.. nyt hän lähti äidilleen kahville, kun itselläni oli taas seinä märkänä ja itse täynnä tapetinliiskoja. Minä täällä raaputan, pakkeloin, hion ja maalaan, mies makaa sohvalla, ryyppää kavereilla tai surffailee netissä etsien autokatosta. Ei tosin ole sitäkään vielä löytänyt... Turhauduin, sori siitä, mutta helpottaa kun edes näin nimettömänä voi avautua

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että et ole kostuttanut tapettia, ennen kuin lähdet repimään niitä pois.

Vierailija
2/2 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että et ole kostuttanut tapettia, ennen kuin lähdet repimään niitä pois.

No olen kyllä, odottanut kahvikupin verran, että imeytyy ja on ihan läpimärkä. Ei sellainen 70-luvun pohjapaperi ihan niin lähde maalaamattomasta lastulevystä.... Hetken meinaa ehtinyt muhia ja imeytyä. Höyrykone vaan turvottaa lastulevyn ja sillä saa vain tajuttoman kuoppaisen seinän. Kaikki kokeiltu, älä huoli... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme