Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut siihen, jos kumppanisi exä on ollut hän todella paljon vanhempi tai nuorempi?

Vierailija
07.07.2022 |

Koetko tämän ällönä ja mietit miten hän pystyi siihen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä siis

Vierailija
2/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vttua se mulle kuulu?

Vierailija
4/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä poikaystävälläni oli ollut paljon vanhempi tyttöystävä, tai naisystävä paremminkin. Pidin sitä vähän hassuna, muuten en piitannut. 

Paljon nuorempi riippuisi siitä, miten paljon nuorempi. Olen jo sen ikäinen, että kumppanini pitää olla aikuinen, ei opiskelijoita, vanhempiensa luona asuvia, tai mitään sellaista. Vakiduuni ja oma koti pitää olla. Jos aikuinen seurustelee ei-aikuisen kanssa se on mielestäni creepyä (esim vanhempiensa luona asuva 25-vuotias jatko-opiskelija olisi mielestäni lapsi vielä vaikka onkin laillinen), joten en katsoisi hyvällä, jos niin olisi tehnyt. 

Vierailija
5/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollisen heilan eksä olisi ollut tosi paljon nuorempi niin miettisin onko heilakin sitten omanikäisiään lapsellisempi tapaus. 

Vierailija
6/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä poikaystävälläni oli ollut paljon vanhempi tyttöystävä, tai naisystävä paremminkin. Pidin sitä vähän hassuna, muuten en piitannut. 

Paljon nuorempi riippuisi siitä, miten paljon nuorempi. Olen jo sen ikäinen, että kumppanini pitää olla aikuinen, ei opiskelijoita, vanhempiensa luona asuvia, tai mitään sellaista. Vakiduuni ja oma koti pitää olla. Jos aikuinen seurustelee ei-aikuisen kanssa se on mielestäni creepyä (esim vanhempiensa luona asuva 25-vuotias jatko-opiskelija olisi mielestäni lapsi vielä vaikka onkin laillinen), joten en katsoisi hyvällä, jos niin olisi tehnyt. 

Vakiduuni vaatimuksen kanssa olen samaa mieltä mutta vaatimusta omasta talosta en käsitä. Paitsi jos tarkotit siis ylipäätään että asuu omillaan niin sitten ymmärrän. 

Vierailija
7/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä, miksi mulle kuuluisi yhtään mitenkään mieheni exä 🤔. Sehän ois exä, ja mennyt on mennyttä, niin hohhoijaa, ei kiinnosta.

Vierailija
8/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki eksänsä olisi olleet 20 vuotta nuorempia/vanhempia, niin ihmettelisin kyllä, ainakin jos hän olisi mun ikäinen itse.

Vierailija
9/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK. Exillä ei ole mitään merkitystä elleivät ole jotain sekopäästalkkereita, jotka vaikeuttavat elämää siinä määrin, että uusikin suhde menee pilalle. 

Vierailija
10/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mua 12 vuotta nuorempi, ymmärsin kyllä miksi. Miehestä piti pitää huolta eikä nuori nainen halua/ymmärrä tehdä tällaista.

Vierailija
11/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo viittinyt vaimolle kertoa että yks mun entinen hoito oli 69v 😆🤣

Vierailija
12/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tarkoittaa "todella paljon". Kyllä minusta olisi hyvinkin ällöä ja oksettavaa ja vaikka mitä muuta kuvottavaa, jos 32-vuotiaan kumppanini exä olisi ollut häntä 20 vuotta nuorempi. Joku 50v vanhempikin olisi aika erikoista.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän