Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hand job vieraalta naiselta.

Vierailija
07.07.2022 |

Vaimo ei ole kovin leikkisä eikä enää nykyään laikaan kiinnostunut antamaan suikkareita tai käsihoitoa.
Kutkuttelisi ajatus vieraan nuorehkon naisen tarjoamasta huolellisesta hand jobista ihan vaihtelunkin vuoksi. Ajatuksena tällainen mietokinnpettäminen tuntuisi kyllä pahalta, mutta toisaalta miettinyt että kerran vaan tässä eletään. Mikään sivusihde ei kiinnosta koska muuten asiat parisuhteessa ovat kunnossa. Onko muilla vastaavia ajatuksia tai kokemuksia tämän tiimoilta ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se puoliso tietää että sellaista kaipaat, mutta ei tee elettäkään asian eteen, niin tuskin suhteessa on kaikki kunnossa. Minä pidän kumppanin tyydytystä kunnia-asiana.

Vierailija
2/7 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun pohjanmaankautta, kun kerran alat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä tosi ihanaa saada käsityöt naiselta, jolla olisi kauniit kädet ja ehkä myös pitkät ja kauniit kynnet. Ajatuksena kiihottaa kovasti.

Vierailija
4/7 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pari kertaa handjobin,ja kahdesti suikkarin vieraalta naiselta,ja joka kerta eri naiselta.Olen onnellisesti naimisissa jo yli 30 vuotta.Enkä pidä sitä pettämisenä,eikä asia ole millään lailla painanut mieltäni.Ovat olleet eräitä elämäni huippuhetkiä.

Vierailija
5/7 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut parhaimmat blowjobit ja handjobit vierailta, naimisissa olevilta naisilta. En kadu, pikemminkin kadehdin heidän miehiään.

Vierailija
6/7 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo pettämistä ole, jos vaimoa ei seksi kiinnosta? Miten se sinun seksisi yhtä-äkkiä alkaisi vaimoa kiinnostaa?

Vierailija
7/7 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskaviikoilla toivon ladyiltä hand jobbia tai n suikkaria. Vaimolta on lupa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän