Hand job vieraalta naiselta.
Vaimo ei ole kovin leikkisä eikä enää nykyään laikaan kiinnostunut antamaan suikkareita tai käsihoitoa.
Kutkuttelisi ajatus vieraan nuorehkon naisen tarjoamasta huolellisesta hand jobista ihan vaihtelunkin vuoksi. Ajatuksena tällainen mietokinnpettäminen tuntuisi kyllä pahalta, mutta toisaalta miettinyt että kerran vaan tässä eletään. Mikään sivusihde ei kiinnosta koska muuten asiat parisuhteessa ovat kunnossa. Onko muilla vastaavia ajatuksia tai kokemuksia tämän tiimoilta ?
Kommentit (7)
Ei muuta kun pohjanmaankautta, kun kerran alat!
Olis kyllä tosi ihanaa saada käsityöt naiselta, jolla olisi kauniit kädet ja ehkä myös pitkät ja kauniit kynnet. Ajatuksena kiihottaa kovasti.
Olen saanut pari kertaa handjobin,ja kahdesti suikkarin vieraalta naiselta,ja joka kerta eri naiselta.Olen onnellisesti naimisissa jo yli 30 vuotta.Enkä pidä sitä pettämisenä,eikä asia ole millään lailla painanut mieltäni.Ovat olleet eräitä elämäni huippuhetkiä.
Olen saanut parhaimmat blowjobit ja handjobit vierailta, naimisissa olevilta naisilta. En kadu, pikemminkin kadehdin heidän miehiään.
Ei kai tuo pettämistä ole, jos vaimoa ei seksi kiinnosta? Miten se sinun seksisi yhtä-äkkiä alkaisi vaimoa kiinnostaa?
Ruskaviikoilla toivon ladyiltä hand jobbia tai n suikkaria. Vaimolta on lupa.
Jos se puoliso tietää että sellaista kaipaat, mutta ei tee elettäkään asian eteen, niin tuskin suhteessa on kaikki kunnossa. Minä pidän kumppanin tyydytystä kunnia-asiana.