13 v 239 p 12 h viimeisimmästä yhdynnästä
Kommentit (10)
Onhan se sinänsä ihan järkevää olla tahdonvastaisessa selibaatissa.
Meillä naidaan päivittäin. Ollaan oltu kauan yhdessä mutta rakkaus pitää tiellä. Halut ovat molemminpuoliset 👍
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 14 h 34 min. Olin silloin pylly pystyssä kädet lattiassa ja mies lykki takaa. Sitä ennen olin miehen takana ja hieroin hänelle o:n. Olemme seksisuhteessa ja mies varattu toiselle naiselle.
Mitäs itse sait, muutakuin olla pantavana.
No mites kilttimies, tuleeko tumputeltua? Onko ollut yritystä naisiin, vai kiinnostavatko ne edes?
Tuntuuko koskaa että oikeasti olet vain vähän arka etkä uskalla mennä juttelemaan tytöille vaikka ne hymyilisivät sinulle.... ja sitten selität itsellesi jotain kilttimiespaskaa?
Tiesitkö että suurin osa miehistä jotka päätyvät pyayvöän parisuhteeseen ovat kilttimiehiä? Ainoat jotka eivät koskaan saa ovat mänttimiehet.
Näin se on, naiset eivät ole koskaan syttyneet saamattomista nahjukista. Ihan oma vika.
Omaa syntymää ei lasketa yhdynnäksi.
Mulla on 14 h 34 min. Olin silloin pylly pystyssä kädet lattiassa ja mies lykki takaa. Sitä ennen olin miehen takana ja hieroin hänelle o:n. Olemme seksisuhteessa ja mies varattu toiselle naiselle.