Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kaverisi on päivän vastaamatta viestiin, niin vastaatko kuitenkin itse heti hänelle?

Vierailija
07.07.2022 |

Ja kiltisti vai alatko vittuilemaan, kun hän oli niin hidas vastaamaan

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viestiin vastaamiseen olemassa joku laki?

Ei niihin pidä vastata edes samana päivänä. Jos jollakin on kiire, soittakoon.

Vierailija
2/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo? En pelaa ihmissuhteissani mitään naurettavia valtapelejä.

Vierailija
4/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan yleensä heti etten unohda, enkä tykkää roikottaa ihmisiä.

Vierailija
5/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kun vastaan. Ei ole tapana alkaa pelata pelejä ihnissuhteillani.

Vierailija
6/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kun minulle sopii. Ilman selittelyä ja vittuilua. En odota, että kaveri vastaa heti viestiini, en itsekään siihen aina pysty. Outoa ajatella, että jos kaveri vastaa vuorokauden viiveellä, "kostan" ja odotan tahallaan oman viestin kirjoittamista 1-2 vrk.

Vierailija
7/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se viivyttely täytyy kostaa tekemällä itse samaa tai haukkumalla. Kun minä laitan viestin niin se pitää lukea heti ja vastata heti kun eihän kenelläkään voi olla mitään parempaa kuin vastata minun viestiin

Vierailija
8/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hitaasta vastaamisesta vittuillaan, voi olla, etten seuraavalla kerralla vastaa ollenkaan.

Vierailija
9/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä on jollekin asiaa ja sillä asialla on kiire niin en laita viesti ja odota vastausta välittömästi vaan soitan

Vierailija
10/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan heti, jos minusta tuntuu siltä.

Vierailija
11/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen, joten päivän viive ei maailmaani kaada. En itsekään aina töiden ja muun elämän takia pysty vastaamaan. 

Vierailija
12/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala mihinkään lapselliseen "en vastaa ku sä et vastaa" leikkiin. Voihan sillä olla oikeesti hyvä syy hitaaseen vastaukseen. En itekkä aina oo heti vastaamassa.

Vierailija
13/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa. Jos vastauksen saaminen alunperinkin on kiireellinen, niin soitan.

Vierailija
14/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi vittuilla? Vastaa kun ehtii tai muistaa. Tärkeät asiat soitetaan, jos ei vastaa kokeillaan myöhemmin uudestaan.

Vierailija
15/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi vastata kun puhelin harvoin on joka päivä edes mukana. Eikö tämän nykytekniikan suurimpia etuja juuri ole, että näkee päivien perästäkin kuka on tavoitellut.

Vierailija
16/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva pelata ihmissuhdepelejä. Koulutan mielelläni niitä, jotka itse tötöilevät. Jos kamu vastaa vasta seuraavana päivänä viestiini, pidän oman vastaukseni kanssa tuplasti pidemmän tauon. Oppiipahan kunnioittamaan minua. Samoin jos joku ei tykkää instakuvistani, en minäkään enää koskaan tykkää heidän typeristä selfieistään. Alan tykkäämään takaisin vasta kun hän tykkää minun kuvistani. Pikku näpäytykset tekevät terää!

Vierailija
17/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vain ettei hän halua/jaksa/ehdi viestitellä reaaliajassa, ei se ole mitenkään harvinaista. Joillain ei ole tapana viestitellä ollenkaan tapaamisten välissä, jotkut taas tykkää mieluummin soittaa jne.

Vierailija
18/18 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat nykyään luurissaan kiinni noin 16 tuntia vuorokaudessa, mutta silti monella kestää vastata yhteen tekstiviestiin 1-2 päivää. En ymmärrä.