Olipas kauniit rinnat tuolla Mariannella iltasanomissa.
Kommentit (10)
Mulla kaks lasta imettäneenä on edelleen isot, mutta ei tod. mitenkään kauniit :' ' (
Onneksi on itsellänikin ihan nätit hoikassa varressa niin ei tarvi kovin kateellisena tätä todeta =)
Ikää 30v, yksi imetys takana...
mielelläni ottaisin vastaavat ihan ilmaiseksi. Itselläni oli ennen ihan somat rinnat, nykyään niitä koristaa pari raskausarpea enkä tykkää niistä yhtään.
mulla on taipumus raskausarpiin, joten voitte kuvitella millaiset tissit nyt on... imetyksen jälkeen " pieneni" DD-kuppiin (kun ne kerää kaikki tohon eteen...) ja vielä yksi raskaus ja imetys (taisi olla yhdet F-kupin imetysliivit). joopa joo. en edes muista miltä rinnat tuntuivat/näyttivät ennen imetyksiä.
No juu, teillä on hiukan eri tilanne. Teillä on joskus ollut kauniit rinnat.
Minulla on aina, siis ihan aina ollut tällaiset rumat, pienet riipparit. Ja todellakin antaisin pikkusormeni, vaikka peukaloni tuollaisista. Tai edes siitä ilosta, että minulla olisi tuollaiset ollut joskus ennen lapsia.
katkera nro 13 ;)
Valitettavasti minulle ei ole siunaantunut rintoja lainkaan :( Vaan rintani ovat jääneet varhaisteini-vaiheeseen.
Onneksi sentään kaksi lastani olen imettänyt yli vuoden, mutta silti tuntuu etten edes ole nainen kun nuo rinnat puuttuvat :' ' (
Vierailija:
Vaan rintani ovat jääneet varhaisteini-vaiheeseen.
Minulla vähän samaa ongelmaa, kuin sinulla.
tekis melkein mieli suudella niitä
Vierailija:
tekis melkein mieli suudella niitä
jotka noin laihalla kuuluu ollakin.
Itse kakasi lasta imettäneenä ja hoikkana ihmisenä voin sanoa, että mun rintani ovat kauniimmat, hieman isommat vain, kiinteät ja pystyt