Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten lomatekemiset auki klo 10-15 päiväuniaikaan

Vierailija
07.07.2022 |

Klo 10.30 pitäisi olla jo ravintolassa tilaamassa ruokaa, klo 12.00 päiväunilla ja nukutaan ainakin kahteen asti. Miten mihinkään kerkeää mennä pienten lasten kanssa?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillekkin on niin vaikeaa ymmärtää, että pikkulasten vanhemmat herää 6-7 aikaa ja olisi kivaa jos olisi heti aamulla tapahtumia ja ohjelmia, sen jälkeen lounaalle ja siitä kotiin päikkäreille? Tiedän aika montakin äitiä eri äitiryhmistä, jotka sanoo tätä samaa, että olisi kiva lähteä heti aamulla liikkelle, mutta kirpparit, leikkipaikat ja ostoskeskukset aukeaa vasta kympiltä. Päikkäreiden jälkeen lähteminen on nihkeää, kun sitten jo muu perhe tulee koulusta ja töistä ja olisi kiva olla yhdessä. Aamut ja aamupäivät on äitien ulkoiluaikaa, mutta yritykset ei näemmä halua meidän rahoja. 

Oletko tullut ajatelleeksi, mihin aikaan sen esiintyjän pitäisi herätä, jotta sen tapahtuman voisi alkaa klo 8.00? Jos esiintyjällä on joku rooliasu, menee pukeutumiseen ja maskeeraamiseen aikaa. Jos hän laulaa, pitää ääni avata. Et varmaankaan ole kuullut käsitteestä aamuääni?

Olen itse esiintynyt tilaisuudessa, joka alkoi klo 10.00. Paikalla piti olla pukeutuneena ja ääni avattuna klo 9.00. 

Mä olen ollut työssä, jossa on pitänyt olla paikalla aamukolmelta. Heräsin vain sitten tarpeeksi ajoissa, että kerkesi aamutoimet tehdä ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla