Sitten viimeinen kerta kun ostan lipun junaan!!
En ehdi jatkoyhteyteeni! Juna oli yli tunnin myöhässä ja lopuksi piti vaihtaa junaa!
Jos oisin tiennyt tämän, en olisi etukäteen ostanut lippua.
Kommentit (9)
Ostan lipun vasta sitten kun juna liikkuu!
Outoa, minun vaimoni tuli junalla ja useampi vaihto ja joka vaihto siinä ja siinä. Viimeisestä jatkoyhteydestä myöhästyi, mutta vr hoiti kotiin 120 km:n päähän taksilla.
Se lippu pitää ostaa koko matkalle kerralla, silloin VR:n on korvattava myöhästyminen esim. taksikyydillä. Olen kolme kertaa päässyt Lahdesta Turkuun loppumatkan eli Pasilasta eteenpäin taksilla vain siksi, että alkumatkan juna oli myöhässä.
En koskaan osta mitään lippua, olen ulosotossa varattomaksi todettu, joten ei tarvitse ostaa.
Voit aina ostaa lisähinnalla matkalle peruutusturvan, josta ei tietenkään korvata junan myöhästymistä ja peruutusoikeus katoaa kun aikataulun mukainen lähtöaika on ohitettu.
Kuka haluaa nykypäivänä jollaun taksilla mennä? Vaarallista puuhaa.
Mikäli junamatka sisältää vaihtoja kaukojunasta toiseen kaukojunaan/junabussiin tai lähijunaan muualla kuin HSL-alueella, VR vastaa siitä, että jatkoyhteydet järjestyvät tavalla tai toisella. On vain omaa tyhmyyttä, jos ei osaa selvittää, miten jatkoyhteys järjestyy.
Myöhästyn jatkoyhteydestä. Onneksi myöhemmin tänään pääsen vielä perille.
Tosin tuntien odottelu.
Systeemiä pitää muuttaa niin että matka maksetaan vasta matkan jälkeen tai vaihtoehtoisesti jätetään lasku.