En enää jaksa töitä! Joka päivä yli 10 tuntia ja lomista saa vain haaveilla.
Tällaista on yrittäjän elämä. Aina joku sairaana yms yms ja joutuu itse astumaan puikkoihin.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Ei 10 tuntia päivässä ole paljon. Minun pomokin pyyhki 100 tuntia viikossa kuljetusalalla.
Siksikö 70 tuntia ei ole paljoa kun joku muu tekee enemmän?
Pomosi pitää ehkäpä taukoja tai on burnoutin partaalla tai sitten on työnarkomaani joka ei halua tehdä muuta kuin töitä.
Teen itse tuon 70tuntiakuten ap ja mielestäni se on paljon. Vie kaiken virkeän ajan vuorokaudessa ja loppu meneekin sitten pakollisiin askareihin.
Riippuu myös vähän mitä tekee. 10 tuntia fyysistä tai 10 tuntia henkistä on paljon mutta paras jos pystyy yhdistämään.
Yrittäjyys on oma valinta.
t. onnellinen 8-16 työntekijä
Aloitus tiivistää hyvin sen, miksi en ikimaailmassa edes harkitsisi yrittäjäksi ryhtymistä. Työ ei ole minulle elämän tarkoitus, vaan välttämätön paha.
Kannattais miettiä työyhteisön hyvinvoinnin parantamista. Todettu juttu että saikkujen määrä korreloi huonoon työympäristöön.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Siksi työntekijän ei kannata valittaa sitä, että yrittäjä tienaa 80 000 e/v ja työntekijä 32 000 e/v. Kyse on omasta valinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä maa tarvitsee yrittäjiä. Kiitos heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Siksi työntekijän ei kannata valittaa sitä, että yrittäjä tienaa 80 000 e/v ja työntekijä 32 000 e/v. Kyse on omasta valinnasta.
Tienaan kyllä tuon 80 000€/v ihan palkkatyössä. Yrittäjillä taasen tuntuu koko ajan olevan huutava rahapula ja sitten itketään, kun itse pitää tehdä kaikki. Jos yritys tuottaisi hyvin, olisi vara palkata työvoimaa tarpeeksi.
Jaa. Ite tein tänään 9-12, heinäkuussa on hyvä sluibailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi pieneen mieleenkään valittaa. Minulle vapaa-aika on arvokkaampaa kuin raha. Missä sinä edes ehdit noita rahojasi käyttää, kun aina olet töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä maa tarvitsee yrittäjiä. Kiitos heille!
Toki. Kiitos siitä, että osa uhraa elämänsä yrittäjyyden alttarille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 000€/ on aika halpa hinta siitä, että uupuu työtaakan alle ja tekee ympäripyöreää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei olis sullakaan sitä ihanaa 8-16 työtä ilman yrittäjää. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaan kyllä tuon 80 000€/v ihan palkkatyössä. Yrittäjillä taasen tuntuu koko ajan olevan huutava rahapula ja sitten itketään, kun itse pitää tehdä kaikki. Jos yritys tuottaisi hyvin, olisi vara palkata työvoimaa tarpeeksi.
Tällä palstalla työttömät kertovat kilvan, että eivät mene töihin, koska tuoton saa ahne yrittäjä. Pitäisi nyt varmaan päättää, että onko se yrittäjä rikas vai ei. Koska jos yrittäjä on köyhä, niin miten ihmeessä sillä on varaa maksaa työntekijöille enemmän kuin mitä työntekijä tuottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl vaan olis. Kunnan hommia ei yrittäjät pyöritä :D:D
Jäin työttömäksi koska bensa kallistui eikä yrittäjä halunnut maksaa 200 euroa enemmän palkkaa että olisin voinut ajaa töihin. Sanoin etten sitten voi tulla enää töihin. 300 euroa bensaan työmatkoilla oli liikaa. Yrittäjä sitten valitti lehdessä että ei saa työntekijöitä mistään. Meneekö yrittäjä konkkaan jos korottaa palkkaa 200 eurolla. No omapa vika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla työttömät kertovat kilvan, että eivät mene töihin, koska tuoton saa ahne yrittäjä. Pitäisi nyt varmaan päättää, että onko se yrittäjä rikas vai ei. Koska jos yrittäjä on köyhä, niin miten ihmeessä sillä on varaa maksaa työntekijöille enemmän kuin mitä työntekijä tuottaa.
Kerron sinulla salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Kaikki ei ole totta, mitä av:lla kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko kuka on se yrittäjä, joka vastaa esim. kunnan sosiaalitoimesta?
t. toinen 8-16 työntekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa julkinen sektori ja opi.
Ei 10 tuntia päivässä ole paljon. Minun pomokin pyyhki 100 tuntia viikossa kuljetusalalla.