Te jotka olette assaritason hommissa, haikailetteko etenemisestä vai oletteko tyytyväisiä nykyiseen?
Entä kehitättekö itseänne aktiivisesti vaikka olisitte tyytyväisiä nykyisessä roolissa?
Kommentit (5)
Tuskin Ap sinun omissa hommissasi on mitään erikoista. Pahimpia sovinisteja voivat olla ihmiset, joilla on työ pelkkää kuivaa kuraa ja sitten suhtautuvat alentuvasti tai jopa seksistisesti assareihin, joista muka voi irrota lähinnä seksuaalisia virikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Ap sinun omissa hommissasi on mitään erikoista. Pahimpia sovinisteja voivat olla ihmiset, joilla on työ pelkkää kuivaa kuraa ja sitten suhtautuvat alentuvasti tai jopa seksistisesti assareihin, joista muka voi irrota lähinnä seksuaalisia virikkeitä.
Anteeksi? Satun kyllä olemaan itsekin assari, kiinnostaa miten muut kokevat työn.
Ap
Assarin työ on helppoa ja kivaa, siistiä
sisätyötä, ja kaiken lisäksi yksityisillä, miesvaltaisilla aloilla hyvinpalkattua. Miksi vaihtaisin vaativampiin ja tulosvastuullisiin tehtäviin, joissa on jatkuva stressi päällä?
Olen tehnyt vuosikymmeniä assarin hommia ja edennyt päällikkö-/asiantuntijatasolle. Samoin tyttäreni ja miniäni jo n 8v työkokemuksen jälkeen.
Kaikki vaiheet on olleet ok, pidin paljon itsenäisistä assarihommistani
Olen kehittänyt itseäni läpi työurani. Pitkästä työkokemuksesta ja koulutuksesta ei ole hyötyä. Oletan että ylemmät työt eivät ole kovin monipuolisia eivätkä mielekkäitä, vaikka niistä saisi parempaa palkkaa. Olen sellaisiin hakenut ja monipuolisesta työtaustasta huolimatta usein joku kapeamman osaamisen omaava menee hauissa ohi. Moni on ollut nuorempikin.
Kokemusteni perusteella rekrytoijat eivät välttämättä halua monipuoliseen työntekoon tottuneita.