Jos olisitte sairaalassa ja pitäisi
Kommentit (9)
En ainakaan siskolle,varmaan penkois kaikki!
Vanhemmillani on jo kotiavaimeni. Jos he olisivat jossain matkoilla eivätkä pääsisi hakemaan tavaroitani niin sitten antaisin avaimet miesystävälleni tai veljelleni.
Siskolle. Tosin hänellä on avaimet jo valmiina. Ainoa ihminen johon luotan täysin.
Häiritsee lukea jatkuvasti negatiivisia kysymyksiä palstalla. Lopeta. Ehkä aiheellinen kysymys, mutta keksiikö joku jotain positiivista. Kaikki otsikot samassa paikassa.
Asuntoon, jossa asun on jo avaimet aviopuolisolla ja kolmella teini-ikäisellä lapsellani. Että joku heistä saa hoitaa, ihan omilla avaimillaan
Mieheni joko toisi tai kävisi ostamassa kaupasta. Meiltä on melkein 100 km sairaalaan, joten halvemmaksi tulisi käydä kaupasta ostamassa ne muutamat tarvittavat pikkujutut, kuten hammasharjan ja -tahnan jne., jos yllättäen joutuisinkin jäämään sairaalaan ja mies olisi jo siellä saattajana mukana.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee lukea jatkuvasti negatiivisia kysymyksiä palstalla. Lopeta. Ehkä aiheellinen kysymys, mutta keksiikö joku jotain positiivista. Kaikki otsikot samassa paikassa.
Mitä erityisen negatiivista tässä on? Voihan sairaalaan joutua yllättäen vaikka "yllättäen" alkaneen synnytyksen takia, ja sehän on on ihana asia, kun vihdoin näkee sen uuden tulokkaan.
Vanhemmillani ja parhaalla ystävälläni on jo avaimeni.
Pojallani, tyttärelläni, siskollani ja mun vanhemmillani on jo kotini avaimet. Mutta jos kukaan heistä ei voisi hakea tavaroita puolestani, mulla on myös pari hyvää ystävää, jolle voisin antaa avaimet. Tai sitten joku heistä, joilla on jo avaimeni, voisivat antaa mun siskoni pojalle tai siskoni tyttärelle avaimet.