Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaaja tekee kiusaa monesti kateudesta ja omasta pahoinvoinnista

Vierailija
06.07.2022 |

Sen sijaan, että siirtää sitä omaa pahaaoloa muiden niskaan voisi kiusaaja etsiä omaan pahaanoloon ja katkeruuteen/kateuteen ratkaisua ja apua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän mua yläasteella kadehdittiin kun olin ruma, yksinäinen ja köyhästä perheestä?

Vierailija
2/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän mua yläasteella kadehdittiin kun olin ruma, yksinäinen ja köyhästä perheestä?

Ei se kiusaaminen aina ole kadehtimista vaan ihan vain siitä syystä että kiusataan kun voidaan, jos toinen vaikuttaa helposti kiusattavalta.

Jonkinlaista oman statuksensa kohottamista toisen kustannuksella ja pahan olon purkamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin housuun. Ap voitko kuvitella miten kauhea lemu siitä tulee. XD

Vierailija
4/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ollut jotain kuitenkin mitä kiusaajalla ei ollut. Kiusaaja alentaa ja kiusaa siksi, että hänen itsetuntonsa ja henkinen hyvinvointi on pieni.

Vierailija
5/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kiusaaminen aina ole kadehtimista vaan ihan vain siitä syystä että kiusataan kun voidaan, jos toinen vaikuttaa helposti kiusattavalta.

Jonkinlaista oman statuksensa kohottamista toisen kustannuksella ja pahan olon purkamista.

Tämä: itsensä ylentämistä toista alentamalla. Minua on kiusannut töissäkäyvä, yli viisikymppinen mies fyysisen sairauden näkymisestä, erilaisuudesta ja elämänpiirin pienuudesta. Syitä voimme miettiä, mutta kyllä se vain se on, että hän sai kiusaamisesta _nautintoa_. Hän teki niin, koska hän voi!

Vierailija
6/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ja henkisesti hyvinvoiva lapsi/aikuinen ei kiusaa.

Vierailija
7/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen ja henkisesti hyvinvoiva lapsi/aikuinen ei kiusaa.

Siksi siltä kiusaajaltakin pitäisi kysyä, miten sillä menee. Ja oikeasti selvitellä miten sillä menee. Tietämilläni tapauksilla oli aika ikävät olosuhteet kotona. Tämä aikana, jolloin lasuja ei tehtailtu, ei vaikka olisi pitänyt.

8/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kiusaamisen syy on sadismi eli toisen kärsimyksestä nauttiminen. Saadakseen nautintoa sadisti aiheuttaa kärsimystä toiselle. Voisi ajatella, että he valikoivat kohteekseen yksilöitä, joille pystyvät todennäköisimmin aiheuttamaan kärsimystä, eli jollain tavalla heikossa asemassa olevia.

Tästä puhutaan harvemmin. Sadismia ehkä pidetään yleisesti liian karmivana aiheena? Kuitenkin sadismia esiintyy väestössä lähes 10%:lla ihmisistä.

Vierailija
9/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kiusaamisen syy on sadismi eli toisen kärsimyksestä nauttiminen. Saadakseen nautintoa sadisti aiheuttaa kärsimystä toiselle. Voisi ajatella, että he valikoivat kohteekseen yksilöitä, joille pystyvät todennäköisimmin aiheuttamaan kärsimystä, eli jollain tavalla heikossa asemassa olevia.

Tästä puhutaan harvemmin. Sadismia ehkä pidetään yleisesti liian karmivana aiheena? Kuitenkin sadismia esiintyy väestössä lähes 10%:lla ihmisistä.

Tämä.

Vierailija
10/10 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tällaiset kyökkipsykat vetäsit?