Oletko nähnyt eroottisia unia yllättävistä henkilöistä? Esim. sisaruksen puoliso tai julkkis josta et pidä?
Kommentit (16)
Yhdessä unessa oli jotain juttua Greta Thunbergin kanssa. Sekava uni niin en muista tarkalleen.
Ukrainan nykyisestä presidentistä. Olen mies. Onneks vain yhtenä yönä.
Olen joo, useista julkkiksista, tai joskus vuosia sitten esillä olleista.
Vuosia sitten, kun Juice Leskinen oli elossa, näin hänestä sellaisen unen ja heräsin hämmentyneenä. Pidin kyllä Juicen musiikista ja arvostin muutenkin, mutta en varsinaisesti pitänyt häntä eroottisesti kiinnostavana.
Naapurin parisuhteessa elävästä miehestä. Olin itsekin yllättynyt unesta. Vähän syyllisyyttäkin koin koska se petti avovaimoaan siinä unessa mun kanssa. Lopuksi tuli huvitteuneisuus.
Siis omituisen unen näin viime yönä.
Näin unta että mun mies olikin nainen. Jotenki se oli tavallista ja normaalia siinä unessa mutta jopa unessani kyseenalaistin sitä ja ihmettelin että :" ollaanko me lesboja". 😅
Näen toistuvasti unta yhdestä miehestä, jota tapailin vähän aikaa sinkkuna. Olen nyt ollut 4 vuotta parisuhteessa. Tuo mies oli silloin 30, itse olin 36. Hän oli polyamorinen. Unissani aina petän miestäny hänen kanssaan ja yritämme sopia jostain polyamorian säännöistä. Oikeassa elämässä en jaksanut enkä jaksa mitään selaisia kuvioita.
Juu, inhokkityökaverini työpaikalta. Tyyppi on niin ällöttävä arvoiltaan ja käytökseltään, että oli todella helpottavaa herätä ja todeta sen olleen vain unta.
Miehestä joka koulutti mut mun työhön 😅 ei siinä, hyvännäköinen, hyvä haluamaan ja sillä on kiva perse 😂
Tarja Halosesta. Tuntui painajaiselta. Herätessä oli hiki.
Tämä ei ole oma uneni, mutta mieheni kertoi nähneensä unta, että entisen koulumme kaikkien inhoama rehtori (nainen) yritti vokotella häntä. Sanoi heränneensä ihan kauhun horkassa.
Jep! Olen unissani sekstaillut muutaman entisen työkaverini kanssa ja jos oikein muistan niin myös Jaajon kanssa :D Nämä entiset työkaverit eivät missään vaiheessa ole olleet mitään ihastuksen kohteita eli ihan randomilla on unissa menty. Sama pätee Jaajoon :) Herätessä on aina se fiilis että mitä ihmettä...
olen ja pystyn illalla päättämään kenestä haluan nähdä. Sitten näen ja nautin joka hetkestä.Jos herään välillä, niin voin myös jatkaa siitä missä oltiin ennen heräämistä. En joka kerta mutta usein.
Iso D.