Miestulkkia paikalla? Mitä tarkoittaa, että mä olen OPTIMI =)
Mun heila sanoi, että mä tai meidän juttu on optimi. Mitähän mahtoi tarkoittaa.
Kommentit (10)
Tuotot suuret vaadittuun panostukseen nähden.
Optimi tarkoittaa parasta tai edullisinta tilaa tai määrää tai ihanneolosuhteita.
Se tarkoittaa sitä, että mies on naisia vihaava tasoteoriarunkkari. Etsi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että mies on naisia vihaava tasoteoriarunkkari. Etsi parempi.
Ei ole mikään tasoteoreetikko!
Kyllä mäkin sen positiivisena kehuna oikeastaan otin, mietin, että jos joku tilanne on optimi, niin silloinhan se on paras mahdollinen... eli voisko tulkita näin? (toivon todella että vois) ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin sen positiivisena kehuna oikeastaan otin, mietin, että jos joku tilanne on optimi, niin silloinhan se on paras mahdollinen... eli voisko tulkita näin? (toivon todella että vois) ap
Kehu on, mutta mahdollisestu myös vihjaus, ettei toivo suhteen kehittymistä (vakavaksi, naimisiin tms)
Tilanne on hänen kannaltaan ihanteellinen eli ei parannettavissa oleva. Jos hän olisi sanonut pareto-optimi, tilanne ei olisi ollut kenenkään osapuolen kannalta parannettavissa. t. kansantaloustieteilijä
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on hänen kannaltaan ihanteellinen eli ei parannettavissa oleva. Jos hän olisi sanonut pareto-optimi, tilanne ei olisi ollut kenenkään osapuolen kannalta parannettavissa. t. kansantaloustieteilijä
Se oli ehkä sellainen heitto, että me ollaan toisillemme optimit, eli silloin se tarkottaisi, että me olemme ihanteelliset!
Kiitos tulkkauksesta!
Ap
Omituiselta kuulostaa.