Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kutsun miehiä kotiini he eivät suoriudu, muualla kyllä toimii ???

Vierailija
06.07.2022 |

Tapaan muutamaa miestä seksin merkeissä, kun tapaamme heidän luona kaikki on hyvin ja toimii.
Mutta kun tapaamme minun luona he eivä suoriudu. Sama on tapahtunut jo 4 kertaa.

Mikä voisi olla syynä? Hermostuneisuus? Viimeisin mies sanoi että haluaa kyllä kovasti, olen hyvännäköinen ja hoikka, siitä ei ole kiinni. Kotini on siisti ja miehet muutenkin viihtyvät.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät suoriudu? Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
2/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät suoriudu? Mitä se tarkoittaa?

Että erektio toimii ensin kuten ennenkin, mutta sitten ei pysy. Mies kyllä haluaa todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kissa tai koira seuraamassa suritusta?

Ne voi häiritä tuijotuksella, nuoleskelulla, toisessa huoneessa vinkumalla. Ei välttämättä tuu mittää, jos joutuu keskittyyn muuhun kun naiseen tai nainen väliin hössöttää ihan muita juttuja.

Vierailija
4/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siellä on ongelmana jos kaikilla miehillä on sama reaktio. Tulisinko arvioimaan?

Vierailija
5/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se vaikuttaa että kotini on paljon hienompi kuin heidän ja saatan vaikuttaa varakkaalta, vaikka en sitä ole.

??

Ap

Vierailija
6/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoja on vain muutama, niin kyse on sattumasta. Mutta jos kymmeniä, niin sitten voi jo alkaa miettiä syitä. Mikä voisi olla syynä, että useammalle miehelle käy samoin? Tuskin ainakaan hieno koti. Ennemmin yllättäen paikalle ehkä pelmahtavat lapset, ex tai vanhemmat, jo mainittu toimitusta seuraava tavanomainen lemmikki tai käärme, tarantella tms. terraariossa, haju (jota et itse huomaa) tai jokin omaan käytökseesi liittyvä syy.

Hienoon kotiin en usko, miten se nyt voisi syynä olla? Ehkä joku mies voisi kommentoida tätä? Itselläni oli ja on asunto Stadissa arvoalueella sinkkuaikanani (merinäköala ym.), mutta eipä sitä kukaan edes kommentoinut. "Hieno kämppä" korkeintaan.

Vierailija
7/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia eunukkeja tuot kotiisi?

Pieni vaatimaton vinkki: vika ei ole sinussa tai kodissasi.

Vierailija
8/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä miehistä oli ollut paljon naisia, siis todella paljon. Hän oli varmaan jonkinlainen seksiaddikti.

En usko että tilanne oli hänelle tavallinen.

Muuten kyllä tapailen ns herkkiä miehiä, pidän heistä.

Vierailija
9/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kertoja on vain muutama, niin kyse on sattumasta. Mutta jos kymmeniä, niin sitten voi jo alkaa miettiä syitä. Mikä voisi olla syynä, että useammalle miehelle käy samoin? Tuskin ainakaan hieno koti. Ennemmin yllättäen paikalle ehkä pelmahtavat lapset, ex tai vanhemmat, jo mainittu toimitusta seuraava tavanomainen lemmikki tai käärme, tarantella tms. terraariossa, haju (jota et itse huomaa) tai jokin omaan käytökseesi liittyvä syy.

Hienoon kotiin en usko, miten se nyt voisi syynä olla? Ehkä joku mies voisi kommentoida tätä? Itselläni oli ja on asunto Stadissa arvoalueella sinkkuaikanani (merinäköala ym.), mutta eipä sitä kukaan edes kommentoinut. "Hieno kämppä" korkeintaan.

Tietenkään paikalla ei ole ketään muuta!

Talo on hiljainen ja rauhallinen. Kissa kyllä lötyyy.

Vierailija
10/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että kotini tekee minusta ns liian ihmismäisen ja todellisen seksisuhteeseen.

Muuten olen hyvin etäinen persoonaltani.

Ap

Vierailija
11/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla että kotini tekee minusta ns liian ihmismäisen ja todellisen seksisuhteeseen.

Ap

Ei vaan tuomillasi miehillä on erektio-ongelmia eli impotenssia.

Elämäntavat ja monet muut tekijät aiheuttavat impotenssia.

Vierailija
12/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä miehistä oli ollut paljon naisia, siis todella paljon. Hän oli varmaan jonkinlainen seksiaddikti.

En usko että tilanne oli hänelle tavallinen.

Muuten kyllä tapailen ns herkkiä miehiä, pidän heistä.

Seksiaddikteilla on usein erektio-ongelmia. Syykin on yksinkertainen.

Vierailija
13/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono feng shui. Eihän sulla ole ikkuna, sänky ja ovi linjassa? Erektion henki otti hatkat.

Vierailija
14/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko se vaikuttaa että kotini on paljon hienompi kuin heidän ja saatan vaikuttaa varakkaalta, vaikka en sitä ole.

??

Ap

Ei. Seksiin ei liity naisen varakkuus. Näitäkin asioita on tutkittu, kuten myös naisten suhtautumista miehen varakkuuteen.

Vierailija
15/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako miestä ja kertaa tähän kysymykseesi sisältyy? En tietenkään tarkoittanut, että siellä asunnossa olisivat vanhempasi tai lapsesi, vaan sitä, että mies ajattelee, että heidän tulemisensa paikalle voisi olla mahdollista. Jos kissallasi on tapana tehdä väijytyksiä ihmisten selkään, niin siinä on syy tai sitten kissan jätösten haju. Todennäköisemmin kyse on vain sattumasta.

Tuskin olet varoitellut miestä koskemasta mihinkään, kun kotisi on niin hieno, sekin tietysti voisi olla syynä - oma kireytesi kotonasi. Kerran olen tavannut tyypin, jonka koti tuntui olevan niin haurasta tekoa, että rauhallistakin lasta piti koko ajan varoitella rikkomasta mitään. Hän varmaan olisi sätkähdellyt kauhusta, jos asunnossa olisi ollut isokokoinen mies (siellä oli paljon pieniä posliiniesineitä). 

Vierailija
16/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Ap

Ei. Seksiin ei liity naisen varakkuus. Näitäkin asioita on tutkittu, kuten myös naisten suhtautumista miehen varakkuuteen.

Itse asiassa kommentistasi tuli mieleen, että voi liittyä. Jos tarkoituksena on alkaa elätiksi ja tulee sitä kautta suorituspaineita. Mutta tuskin ap:n kohdalla tästäkään kyse.

Vierailija
17/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako miestä ja kertaa tähän kysymykseesi sisältyy? En tietenkään tarkoittanut, että siellä asunnossa olisivat vanhempasi tai lapsesi, vaan sitä, että mies ajattelee, että heidän tulemisensa paikalle voisi olla mahdollista. Jos kissallasi on tapana tehdä väijytyksiä ihmisten selkään, niin siinä on syy tai sitten kissan jätösten haju. Todennäköisemmin kyse on vain sattumasta.

Tuskin olet varoitellut miestä koskemasta mihinkään, kun kotisi on niin hieno, sekin tietysti voisi olla syynä - oma kireytesi kotonasi. Kerran olen tavannut tyypin, jonka koti tuntui olevan niin haurasta tekoa, että rauhallistakin lasta piti koko ajan varoitella rikkomasta mitään. Hän varmaan olisi sätkähdellyt kauhusta, jos asunnossa olisi ollut isokokoinen mies (siellä oli paljon pieniä posliiniesineitä). 

Sisustan vanhoilla hunekaluilla enkä ole millään tavalla kireä ihminen. Vaan rauhallinen ja rento.

Olen kylläkin tarkka että kotini on siisti ja puhdas, eikä kissanhiekkakaan koskaan haise.

Vierailija
18/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kissa tai koira seuraamassa suritusta?

Ne voi häiritä tuijotuksella, nuoleskelulla, toisessa huoneessa vinkumalla. Ei välttämättä tuu mittää, jos joutuu keskittyyn muuhun kun naiseen tai nainen väliin hössöttää ihan muita juttuja.

Mä olen kokenut tuon. Koira laitettiin kylppäriin, jossa se ulisi sitä kovempaa mitä emäntänsä sai. Laski kyllä itselläni fiiliksiä. Tuon jälkeen oltiinkin mun luonani.

Vierailija
19/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä viimeisin kertoi että edellisestä kerrasta oli jo kuukausia.

Tunnelma oli ensin todella todella kuuma, mies oli jo sisälläni mutta vaihdoimme asentoa ja sitten jotain tapahtui. Olemme nähneet useamman kerran muualla kuin minun luonani, eikä mitään ongelmia ole ollut.

Tein sitten sen kädelläni ja kaikki toimi paremmin kuin hyvin. Minusta tämä on kummallista.

Vierailija
20/35 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä viimeisin kertoi että edellisestä kerrasta oli jo kuukausia.

Tunnelma oli ensin todella todella kuuma, mies oli jo sisälläni mutta vaihdoimme asentoa ja sitten jotain tapahtui. Olemme nähneet useamman kerran muualla kuin minun luonani, eikä mitään ongelmia ole ollut.

Tein sitten sen kädelläni ja kaikki toimi paremmin kuin hyvin. Minusta tämä on kummallista.

Vaihda kyselijän sukupuolesi totuuden mukaisesti mieheksi, on uskottavampaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän