Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hikoilen hirveän helposti ja paljon. Vaikuttaa jo negatiivisesti itsetuntoon.

Vierailija
05.07.2022 |

Kiusallinen ongelma joka alkanut häiritsemään jo elämääni. Kaverit eivät hikoile juuri yhtää, ei edes selkä ole märkä tai hiki valu otsalta, vaikka tunteja urheillaan helteessä. Minä taas näytän yleensä siltä kuin vaatteet päällä olisin käynyt uimassa. Painoa on ehkä vähän liikaa tällä hetkellä, mutta muistan nuorenakin että hikoilin abaut yhtä paljon.

Kaupassa pitkä jono nii saattaa alkaa hiki valumaan päästä ja se alkaa nolottaa enemmän -> enemmän hikeä.

Kaikki tietysti hikoilee erilailla, jotkut enemmän ja jotku vähemmän. Mitään sairauksia minulla ei tietääkseni ole. Veriarvot mitatattu noin 2v sitten, eikä kilpirauhasarvoissakaan ollut mitään. Maksa-arvot minulla oli tosin koholla, joten voisiko tuo jotenkin myös vaikuttaa?

Tarvitsisi oikeasti apua kun tää oikeesti haittaa jo :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita burgha päälle niin ei huomaa.

Vierailija
2/5 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin ei hätää. Paljon hikoilevat naiset on superseksikkäitä. Tykkään nuolla naisten hikeä iholta, kainaloista, nivustaipeista ja joka paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minkä ikäinen olet, itse olin 57-vuotias, kun aloin ihmettelemään hirveää hikoilua ja väsymystä. 

Sitten minulla todettiinkin rytmihäiriöiden jälkeen sepelvaltimotauti.  En halua pelotella, itselläni oli jo ennen sitä pitkäaikainen sydänsairaushistoria. Mutta tarkoitan sitä, että mene lääkärille ja kerro oireista, vaadi tutkimaan . Mittailin verensokeriani luullessani, että minulla n mahdollisesti diabetes, siihenkin oireeni sopivat. Ei kannata arvuutella, vaan mennä lääkärin vastaanotolle.

Vierailija
4/5 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina hikoillut herkästi ja tämä ominaisuus on ilmeisen perinnöllinen kun sitä on suvussa muillakin. Ja nyt sitten koronaa sairastaessa hikoilutti hurjasti ja nyt sen jälkeen tämä jo aiemminkin ihan riittävä hikoilu on mennyt aivan mahdottomaksi.

Nyt sitten jo mietin, että noinko se on nyt ostettava kaappi täyteen pelkkää mustaa (kesä)vaatetta, koska siinä ei nämä hikilammikot näy. Ei siis ole enää mitään länttejä vaan oikeasti lammikoita. Ei ennen ollut näin hiessä edes kunnon lenkin jälkeen ja nyt siihen riittää kaupassakäynti. 

Ja aina ei tarvita kauppareissua vaan pienemmätkin kotiaskareet saa hien pintaan. Kyllä nämä tällaiset ennen onnistui hikoamatta mutta nyt vaatteiden viikkaaminenkin kaappiin on sellainen rasitus että kainalot ja niska on märkinä.

Todellakin vaikuttaa itsetuntoon ja ylipäätään ihan jo sosiaalisuuteenkin. Kiusallista vieraiden ihmistenkin nähden, saati sitten tuttujen.

Vierailija
5/5 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös hikoilen paljon, olen ihan vainoharhainen asian kanssa. Se estää nykyisin minua elämästä normaalia elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän