En ole ikinä imenyt munaa, miten saisin kokeiltua?
En kehtaa yhtäkkii ottaa vaan miehen munaa suuhun, kun en ole ennenkään. Miten tekisin aloitteen?
Kommentit (10)
Onko ap peniksenpituuspakottajahomomies?
Olet siis ihan tavallisessa pysyvässä parisuhteessa, jossa kommunikaatio toivon mukaan toimii normaalisti? Sen kun sanot, että haluaisin kokeilla ottaa sulta suihin koska kullisi on niin ihana kun se kasvaa ja jäykistyy mun käsittelyssä, saanko?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ihan tavallisessa pysyvässä parisuhteessa, jossa kommunikaatio toivon mukaan toimii normaalisti? Sen kun sanot, että haluaisin kokeilla ottaa sulta suihin koska kullisi on niin ihana kun se kasvaa ja jäykistyy mun käsittelyssä, saanko?
Miksi pitäis lupa kysyä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäis lupa kysyä??
No jos ei lupaa, niin sitten vaikka että haluaisitko. Jonkinlainen kysymys ja kiinnostuksen osoitus olisi varmaan ihan paikallaan jos kyseessä on uusi juttu ja jännittää toisen reaktiota. Sitten kun touhu on rutiinia, niin tietää kysymättäkin, koska sopii ja koska ei.
Itse en ainakaan tykkää yhtään että munaani imetään enkä halua sellaista kokeillakaan. Onneksi kukaan ei ole sitä ilman lupaa yrittänytkään vaan olen aina saanut tilaisuuden kieltäytyä kohteliaasti :)
Jos huomaisin että joku yrittää kysymättä imeä niin ahdistuisin ja menettäsin luottamuksen kyseiseen partneriin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan tykkää yhtään että munaani imetään enkä halua sellaista kokeillakaan. Onneksi kukaan ei ole sitä ilman lupaa yrittänytkään vaan olen aina saanut tilaisuuden kieltäytyä kohteliaasti :)
Jos huomaisin että joku yrittää kysymättä imeä niin ahdistuisin ja menettäsin luottamuksen kyseiseen partneriin.
Totta..varmasti tosi kamalaa kun munaa imetään :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta..varmasti tosi kamalaa kun munaa imetään :/
😂😂😂😂😂😂😂😂
Entä jos aloittaisit kasseista ja hivuttautuisit pikku hiljaa ylemmäs munaa kohti? Miltä kuulostaisi?
Jos mies tykkää pillusta, ni silloin se tykkää suihinotostakin, sanot vaan rohkeasti "mä haluun maistaa sun munaa" siitä se lähtee, ja jossain vaiheessa et muuta teekään kuin ime munaa😅
Luulempa että harva kieltäytyy. Aloitat hitaasti vaikka kädellä ja eikun ääntäkohti.