Tää kesä meni kyllä nopeasti
Nyt ilmat viilenee ja koulujen aloitus lähestyy. Töihin taas kohta ja kaamos koittaa.
Kommentit (42)
Parashan vasta alkoi? Voi vihdoin kääriä hiat ja laittaa kesäprojektit tulille.
Ehkä vain tuntuu siltä, että kesä on ohi, jos kesäloma on jo pidetty. Usein kesäkelit jatkuvat syyskuulle.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kesä alkoi käytännössä juhannuksena, ja nyt alle 2 viikkoa myöhemmin kesäsäät on sitten ohi.
Sellaista se on kun täysin epärealistiset odotukset sen suhteen millainen sää Suomessa on normaalia.
Nuo hellelukemat käristyskupoleineen kuuluu normina ihan muihin maanosiin kuin tänne pohjois-eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Paska kesä ollut.
Ei onneksi kuin viimeisen pari viikkoa. Sitä ennen oli hyviä säitä ja niin on nytkin.
Nyt on kesä kukkeimmillaan ja kestää elokuun loppuun. Sitten alkaa ihana syksy joka kestää kolmisen kuukautta, ihan parasta aikaa. Sitten saapuu joulukuu ja se menee joulua odotellessa. Tammikuu tökkii ja helmikuussa riittäisi jo talvi. Maaliskuun lopulla helpottaa ja ihana kevät saapuu.
Huomenna aamulla menen lakkasuolle. Eipä kesä taida olla ihan vielä ohi.
Viikon päästä jo syksy elokuun myötä
Eihän tämä kesä vielä ole ohi! Minulla alkaa kesäloma 7. elokuuta ja palaan töihin 4. syyskuuta. Olen jo vuosia pitänyt kesälomani elokuussa ja en vaihtaisi. Elokuussa on hyvin usein ollut tosi hyvä sää, ja kun koulut alkavat on turistikohteissa arkisin ihanan väljää. Ja ihan siis Suomessa lomailen.
Onneksi koululaiset joutuvat kouluun. Kyllästyttää katsoa tuota teinien lorvimista.
Kesä on puolessa välissä. Ja helvetin pitkä.
Kesäkausi on toukokuusta pitkälle syyskuuhun
Vierailija kirjoitti:
hyvä vaan että menevät kouluihin niin ei ole pihalla rääkymässä.
Olen yhä samaa mieltä.
Täh? Monta viikkoa oli se +20 astetta ja vähän yli. Hyvin täällä on tarennut kesämekoissa ja t-paidoissa jo toista kuukautta.