Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies loukkas pahimmalla mahdollisella tavalla..

Vierailija
19.08.2008 |

Menin totaalisesti lukkoon ja sanattomaksi, kun mies tänään haukkui minua vauvallemme. Miehellä meni hermo minuun, kun pyysin hoitamaan yhtä paperi asiaa, mikä on tänään hoidettava, eikä pyynnöistä huolimatta sitä hoitanut.. Kun ärähdin. Hän nappasi vauvamme syliinsä ja sanoi että "Äiti on ihan hullu, kyllä me siitä eroon päästään, älä välitä, laitetaan se johonkin pöpilään.." Suunnilleen näin sanoi ja jatkoi mun haukkumista, kuin en ois ollutkaan vieressä.

En tiedä yhtään miten suhtautua moiseen. Oon pitänyt nyt mykkäkoulua pari tuntia, eikä tee mieli edes katsoakaan mieheen päin. Eikä sen puoleen mieskään ole edes puhunut mulle, näyttää tympeää naamaa, joten ei vaikuta tippaakaan katuvalta.

Mitä mun pitäis tehdä? Mennä sovittelemaan - En kyllä koe että se olis mun tehtävä! On niin loukattu olo, etten tiedä lähtiskö vaan pois.. Auttakaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänensävy sit semmonen et oli tosissaan vaan sanoiko ihan vaan leikillään.

Vierailija
2/3 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit siepannut vauvan ja juossut sukkasillaan autolle, ajellut johonkin kivaan paikkaan 300 km:n säteellä ja pitänyt hauskaa ja tullut sit vauvan nukkumaanmeno aikaan takaisin. Sitten olisit voinut sanoa miehelle että hän loukkasi sinua pahasti mutta haluaisit sopia silti asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi lapsemme oli juuri pääsemässä koulusta, joten otin kyllä auton (miehen) ja lähdin odottelemaan koulusta pääsevää lasta. Siinä vaiheessa lähteminen ei siis onnistunut. Kun tulin takasin mies oli lähtenyt vauvan kanssa kävelylle.

ap