Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miki jotkut menevät pelkästä viinasta psykedeelisen tilaan?

Vierailija
05.07.2022 |

Joskus nähnyt tällaisia, että jutuissa ei mitään tolkkua ja silmät kiiluu päässä. Yleensä huumeista mennään sellaiseen lennokkaaseen olomuotoon, ei viinasta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen, syytä en tiedä.

Vierailija
2/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä samaan aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään psykedeelinen tila ole, jos on alkoholimyrkytys.

Vierailija
4/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen akateemiseen tilaan.

Vierailija
5/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä mistään tuollaisesta olotilasta, tai että siitä ( alkoholin liikaa ottamisesta) seuraisi ja tulisi mitään "psykedeelista tilaa".

Silloin, kun aikoinaan käytin alkoholia, taisi tulla enemmän vaikeaa hengenahdistusta, verenkiertohäiriöitä ja jalkojen toiminnan menettämistä. Näistä syistä, ja siksi, koska minua ei ollenkaan autettu, eikä tutkittu sairaalassa jatkuvasti tulevien  sairaskohtauksien takia ja siitä, etten enää halunnut olla vaivaksi ja riesaksi ensihoidolle yms. tahoille lopetin alkoholin käytön kokonaan. Voin ainakin paremmin, enkä ole enää ongelmaksi tälle yhteiskunnalle.

Vierailija
6/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloittaja tietää mitä kaikkea nää tyypit on vetänyt ja missä tilassa ovat ?

Vierailija
7/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholihan on oikeasti todella kova päihde, ei mikään turvallinen ja harmiton aine. Eräs ystäväni aikoinaan jos erehtyi juomaan tiukkaa viinaa, niin hän näki silloin hallusinaatiota; joskus maasta ja merestä tuli käsiä ja naamoja jotka kurottelivat häntä kohti. Enää hän ei koske tiukkaan viinaan.

Vierailija
8/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin psykedeelisessä tilassa järki ja viisaus tallella, vaikka koko todellisuus on väärinpäin ja hallusinaatioita täynnä. Oon vaan että jaahas, on tää mielenkiintosta.

Sehän siinä onkin niin iso ero viinaan, että silloin kyllä lähtee järki ja viisaus kävelemään, etkä oikeasti tiedä edes miten idioottimaisia teet ja puhut. Mikään terve järki ei ohjaa sun toimintaa.

Vaikka tavallaan tila voi olla yhtä "sekava", niin se on täysin eri tavalla sekava. 😀 Mutta ilmeisesti jotkut saa alkoholistakin sitten hallusinaatioita. Se ei ole varmaan kovin turvallinen tila, sen alkoholin aiheuttaman "tyhmyyden" kanssa.

Vierailija
9/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tarvi mitään aineita, saan itseni mihin vain tilaan vain haluamalla sitä. Se on lahja, mutta myös kirous...lahjana enimmälti. Voin käyttää ominaisuuttani missä vain, jos pitkästyttää, hetken saatan olla ns. poissaoleva, etten esim. reagoi jonkun tyhjänaikaiseen puhutteluun. Tietoinen kuitenkin olen siitä ja vastaan, mutta en ole mukana jutussa. ...vaan omassa kivassa.

Onko muita vastaavalla ominaisuudella?

Vierailija
10/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on muutamaan otteeseen kysytty, että mitä olen vetänyt vaikken mitään. Olen luontaisesti vähän pihalla. Erityisherkkä ja taiteellinen.

Että en tarvii mitään viinoja tähän lisäksi.

Vierailija
11/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta on muutamaan otteeseen kysytty, että mitä olen vetänyt vaikken mitään. Olen luontaisesti vähän pihalla. Erityisherkkä ja taiteellinen.

Että en tarvii mitään viinoja tähän lisäksi.

Nimenomaan kysytty, että mitä olen vetänyt, minä haluan tuota samaa 😁

Vierailija
12/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ei menisi johonkin tilaan, vaikkei se näy päällepäin. Osalla voi syynä olla liikaa, usein, lääkevalmiste eri aikana myös vaikuttaa tai suggestoituu. Mutta ei ole ihmistä jonka keskushermostoon se ei vaikuta, pienikin määrä on aine. 

Vierailija
13/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Liukkonen??

Vierailija
14/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholihan on oikeasti todella kova päihde, ei mikään turvallinen ja harmiton aine. Eräs ystäväni aikoinaan jos erehtyi juomaan tiukkaa viinaa, niin hän näki silloin hallusinaatiota; joskus maasta ja merestä tuli käsiä ja naamoja jotka kurottelivat häntä kohti. Enää hän ei koske tiukkaan viinaan.

Mistä ajattelit, että englanninkielinen nimitys 'spirits' tulee viinalle?

Vierailija
15/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia.

Vierailija
16/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole alkoholista tullut kovin kummoisia tiloja. Kannabista olen poltellut pari kertaa ja sitten tajusin, ettei ole mua varten tehty. Päätä poltteli enkä pystynyt liikkumaan suuntaan enkä toiseen.

Varmaan kaikille on ne omat aineet.

Vierailija
17/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLA SE ON SEKSI.... kun kuvittelen jotain, niin menen siihen kuvitelmaan mukaan kuin elokuvaan. Antaa iloa ja aistillisuutta elämään melkolailla enemmän kuin ilman kuvitelmia.Saa kenet haluaa.

Vierailija
18/19 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että pyörryttää. Ei sillä aineella ole niin väliä.

Vierailija
19/19 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en tarvi mitään aineita, saan itseni mihin vain tilaan vain haluamalla sitä. Se on lahja, mutta myös kirous...lahjana enimmälti. Voin käyttää ominaisuuttani missä vain, jos pitkästyttää, hetken saatan olla ns. poissaoleva, etten esim. reagoi jonkun tyhjänaikaiseen puhutteluun. Tietoinen kuitenkin olen siitä ja vastaan, mutta en ole mukana jutussa. ...vaan omassa kivassa.

Onko muita vastaavalla ominaisuudella?

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä