Nordealla taas häiriöitä...
Yritin siirtää rahaa, niin meitsillä se häiriö ilmenee niin, että verkkopankkiohjelma pyytää tarkistamaan vastaanottavan tilin numeron vaikka se numero on aivan oikein. Eikä siirto onnistu.
No, hienoa.
Kommentit (8)
Joo sama ongelma.
Vaihtaisin pankkia heti, kun joku kertoisi paremman.
Toisaalta huonompi kuin Nordea ei voi olla.
Eipä ole koskaan ollut minulla ongelmia Nordean kanssa. Ainoastaan silloin, kun etukäteen ovat ilmoittaneet, että voi olla.
Sinne on palkattu mielisairaita, sisäpiirin tieto
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole koskaan ollut minulla ongelmia Nordean kanssa. Ainoastaan silloin, kun etukäteen ovat ilmoittaneet, että voi olla.
No minulla , vanhemmillani ja lähipiirillä on kokemuksia jo piiiiitkältä ajalta, yli 40 vuotta. Nordean ongelmat alkaneet lisääntyä tänä vuonna. Mistä lie johtuu 🤔
Tänään piti äitini laittaa synttärilahja raha lapsen tilille: ei onnistunut, Nordea väitti, että tilinumero väärä. Isä koitti myös, sama tulos.
Laskuja ei pääse maksamaan tms
Joka viikkoisia ongelmia.
Onko Nordean järjestelmissä vika vai jotain verkkohyökkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo sama ongelma.
Vaihtaisin pankkia heti, kun joku kertoisi paremman.
Toisaalta huonompi kuin Nordea ei voi olla.
S-Pankki?
Ei ihan hirveästi ole käyttöongelmia
Nordea vaikuttaa vihonviimeiseltä pankilta.
Omassakin pankissa on ärsyttäviä juttuja, tyyliin kerran kahdessa vuodessa tunnistussovellus on yhtäkkiä lakannut toimimasta ja sen auki säätäminen on ärsyttävää. Silti se voittaa tuon Nordean pelleilyn.
Näyttäsi olevan usein kuten myös op.
Onneksi olen toisen pankin asiakas, en koskaan ole kohdannut häiriötä. Toki kai silläkin, muttei niin usein kun nordealla.