Miten saada vauvakuume pois?
Olen tehnyt kaikkea että en ajattelisi vauvoja, mutta nyt se ajatus on hiipinyt takaisin. Olen aikuinen.
Kommentit (17)
ite ainakin tekisin itsarin jos iskisi tommonen
Miksi pitäisi saada pois? Ootko tilanteessa että et voi tehdä/saada vauvaa?
Eikö se lähe kiima eläimeltäkin pois nus*simalla, miksei sitten ainskin hetkeksi ihmiseltäkin, joka yks elukka.
Ajattelemalla sitä työmäärää ja kuljetuksia, kun pitää hoitaa asioita. Ja lapset tarvitsevat aikuisenakin apua ja puhelin soi usein. Suomen sää lisättynä kaikkeen siihen toimintaan ja miljoonat kun rahaa kuluu. Koirakuumetta vaikeampi saada pois, mutta sekin mahdollista.
Mene vapaaehtoiseksi lapsenpiiaksi perheisiin, joissa on: 1. Koliikki- ja ripulivauva, 2. Uhmaikäinen, 3. Erityislapsi. Eiköhän kokemus helpota kuumetta.
Vauva helpottaa tuohon, kokemuksesta kerron .
Kyllä se lisääntyminen auttaa tuohon vaivaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene vapaaehtoiseksi lapsenpiiaksi perheisiin, joissa on: 1. Koliikki- ja ripulivauva, 2. Uhmaikäinen, 3. Erityislapsi. Eiköhän kokemus helpota kuumetta.
Itselläni on erityislapsi ja pärjään kyllä tosi hyvin. Olen tosi hyvä äiti vaikka välillä väsyttääkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi saada pois? Ootko tilanteessa että et voi tehdä/saada vauvaa?
Kyllä saisin, mutta ei ole miestä 😅 sen takia pitäisi olla ajattelematta. Ap
Mene lastentarhaan töihin. Jos vielä riittää intoa, mene yläasteelle. Sillä lähtee vauvakuume.
Lue täältä palstalta keskusteluja. Monet viestiketjut saavat lapsiperhe-elämän kuulostamaan kammottavalta. Vanhemmat kertovat täällä esim. kuinka rankkaa on kesälomalla lasten kanssa ja kuinka pääsee töihin lepäämään, toinen taas kertoo kuinka tunnin työmatka autolla on rentouttavaa omaa aikaa tai kuinka hammaskiven poisto on rentouttava lepohetki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nuo kaikki ja silti vauvakuumetta pukkaa. Ei tosin juuri tällä hetkellä, kun on jo vauva. Mutta sitten parin vuoden päästä. Ei koliikki, uhma tai erityisyys tarkoita, että olisi koko ajan kamalaa.
Kohdun ja/tai munasarjojen poisto.
Montako lasta sulla on? Jos vain yksi, niin voit tehdä toisen ilman miestäkin.
Tekemällä vauvan.