Oliko puhelinliittymät ennen näin kalliita?
Muistaakseni joskus 5+ vuotta sitten hyvän puhelin+nettiliittymän sai 15-20 eurolla kuussa. Nyt samankaltainen liittymä on alkaen 25-30 euroa. Ehkä joku kaikista pelkistetyn on tuon 15 euroa. Muistanko väärin?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No itse maksan rajattomasta liittymästä 150M netillä ja 20Gt EU-datalla 14,90€/kk.
Ihan hyvä diili mielestäni.
Mikä operaattori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse maksan rajattomasta liittymästä 150M netillä ja 20Gt EU-datalla 14,90€/kk.
Mikä operaattori?
DNA.
Tuohon hintaan taistelevat sinut takaisin kun yrirät vaihtaa operaattoria 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä operaattori?
DNA.
Nimen omaan, vaihda operaattoria, niin saat entiseltä paremman tarjouksen. Ja ehkä myös jotain muita bonuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä operaattori?
DNA.
Se taisteluhinta voi olla mitä tahansa välillä 13-19 euroa, riippuu edellisestä sopimuksesta suhteessa siihen, mitä kilpaileva operaattori on tarjonnut.
Ota toiselta operaattorilta liittymä. Heti sen jälkeen nykyiseltä operaattoriltasi soitetaan ja tarjotaan edullisempaa liittymää. Muuta keinoa ei ole. Vanhoja asiakkaita ei arvosteta missään enää. Tietenkin jos käytät vähemmän mobiilidataa niin Moin datarajattu liittymä on 9 €/kk.
Nykyinen liittymäni maksoi aluksi 13,90. Rajaton netti, 300min puhelua ja 25 tekstaria. Nykään hinta 22,90. Toki tuossa on netin nopeus noussut ja käsittääkseni nykyään toimii myös muissa EU maissa, mutta jatkuvasti hinnat nousee nopeasti.
Uutta vastaavaa liittymää en saisi läheskään noin halvalla joten pakko pysyä vanhassa niin kauan kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen liittymäni maksoi aluksi 13,90. Rajaton netti, 300min puhelua ja 25 tekstaria. Nykään hinta 22,90. Toki tuossa on netin nopeus noussut ja käsittääkseni nykyään toimii myös muissa EU maissa, mutta jatkuvasti hinnat nousee nopeasti.
Uutta vastaavaa liittymää en saisi läheskään noin halvalla joten pakko pysyä vanhassa niin kauan kuin mahdollista.
Voithan kokeilla siirtyä toiselle operaattorille, saat heti nykyiseltä paremman tarjouksen. Minuakin nyppii toimia noin, mutta se on tosiaan ainoa tapa saada liittymän hintaa halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan kokeilla siirtyä toiselle operaattorille, saat heti nykyiseltä paremman tarjouksen. Minuakin nyppii toimia noin, mutta se on tosiaan ainoa tapa saada liittymän hintaa halvemmaksi.
Ei saa parempaa tarjousta. Vai mikä operaattori muka antaa 22,90 pysyvän hinnan ja rajaton 200M netti? Ainoastaan tilapäisesti halvempia voi löytää ja sitten joudun vaihtokierteeseen missä jatkuvasti pitää määräaikaisia hintoja metsästää.
Vierailija kirjoitti:
Ota toiselta operaattorilta liittymä. Heti sen jälkeen nykyiseltä operaattoriltasi soitetaan ja tarjotaan edullisempaa liittymää. Muuta keinoa ei ole. Vanhoja asiakkaita ei arvosteta missään enää. Tietenkin jos käytät vähemmän mobiilidataa niin Moin datarajattu liittymä on 9 €/kk.
Tämä on juuri sitä idioottimaisinta mahdollista asiakashallintaa.
Olen vaihtanut kaksi kertaa operaattoria (perheen neljä liittymää) kun edellinen kaksivuotinen tarjous päättyi ja hinta pomppasi älyttömiin lukemiin. Esim 17€ -> 29€
Kummallakin kerralla kerroin omalle operaattorille että pysyn teillä jos tarjoatte saman kuin kilpailija jos vaihdan niille
Ei mitenkään mahdollista mut 23€ voidaan tarjota.
Vaihdoin kilpailijalle 17€/kk ja kas nyt soitetaan perään että kyllä sama hinta onnistuu.
Se on myöhäistä nyt. Pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa parempaa tarjousta. Vai mikä operaattori muka antaa 22,90 pysyvän hinnan ja rajaton 200M netti? Ainoastaan tilapäisesti halvempia voi löytää ja sitten joudun vaihtokierteeseen missä jatkuvasti pitää määräaikaisia hintoja metsästää.
Minulla on nyt rajaton netti ja rajaton määrä puheluita ja tekstareita hintaan 17,90 euroa kuukaudessa. Tämä on tosin vuoden määräaikainen, mutta enköhän jaksa pyytää tarjousta kilpailevalta yritykseltä kerran vuoteen ja odottaa oman operaattorin vastatarjousta.