Huomenta
Kommentit (10)
Mikä stressaa?
Minulla on toinen vapaapäivä. Menin nukkumaan jotain klo 23, heräsin 5.15. Olisin toivonut, että olisin nukkunut pidempään.
Illalla J. Karjalaisen keikalle, toivottavasti en ole ihan "petikypsä" keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä stressaa?
Minulla on toinen vapaapäivä. Menin nukkumaan jotain klo 23, heräsin 5.15. Olisin toivonut, että olisin nukkunut pidempään.
Illalla J. Karjalaisen keikalle, toivottavasti en ole ihan "petikypsä" keikalla.
Elämä tällaisena monisairaana heikkolahjaisena. Se kun ei tule ikinä paranemaan.
Hyvvee huomenta ja lupsakkata päevän jatkoo. Sumpit tirskaatin ennen viittä ja koera piäs jo lenkille.
Nyt vuan jottae kutjastelemaa pihalle.
Elämäni aikana olen oppinut, että aina kannattaa olla kiitollinen ja tyytyväinen. Ei mikään ole niin huonoa ettei siinä olisi jotakin hyvääkin.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni aikana olen oppinut, että aina kannattaa olla kiitollinen ja tyytyväinen. Ei mikään ole niin huonoa ettei siinä olisi jotakin hyvääkin.
Sitä on vaikea olla positiivinen, kun muu perhe kaataa ongelmat niskaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on vaikea olla positiivinen, kun muu perhe kaataa ongelmat niskaani.
Eipä sinua kukaan pakota niitä kuuntelemaan.
Huomenta. Täällä muuttostressi alkaa helpottaa. Kaksi yötä jo uudessa kodissa ja laatikoita jo saatu tyhjennettyä kaappeihin niin , että mahtuu kulkemaan huoneesta toiseen. Keittiö järjestetty ensimmäisenä ja valmis jo. Ensimmäiset perunat keitetty ja jauhenlihakastike valmistettu eilen. Tällä viikolla tavoitteena siivota vanha koti.
Huomenta heräsin jo kello 4.Alla sentään 5h.unta. Helteet sotkee yö unet ym.Oneksi ei ole töihin lähtöä,mutta pitkät ovat päivät,viikot,kuukaudet yksin. Jaksellaan ja häivytän vaikka ulos nyt aamusta kävelee ilman päämärää.Halit kaikille,joita kukan ei hali joita kukaan ei kuntele!